recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tænder konstant - Scaleo C - MMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTænder konstant - Scaleo C - MMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michaeldamgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Tænder konstant - Scaleo C - MMC
    Sendt: 26-April-2007 kl. 18:59

Hej med jer.

Sidste år købte jeg en Scaleo C med Microsoft Media Center på. Og det har sgu ikke været uden problemer.

Men det der driller nu, er at det tænder konstant, når den står på standby, til trods for at den ikke skal optage noget!

Er der nogen der kan hjælpe med dette problem, please!

Med venlig hilsen

Mchael Damgaard

Redigeret af michaeldamgaard - 26-April-2007 kl. 19:16
Til top
kawi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 21:18

Hej Michael

Jeg ved ikke om dit problem er det samme som jeg oplevede med min Scaleo E. Den tændte også igen fra standby.

Jeg fandt ud af at mit keyboards indbyggede musekugle var meget følsom og den mindste vibration fik den til at aktivere maskinen/sætte maskinen ud af standby.

Jeg har løst problemet ved at sige at keyboardet ikke kan bringe maskinen ud af stand. Det er således kun min fjerbetjening der kan det. Det løste problemet for mig.

mvh Kaj

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2007 kl. 00:34

Det gør de sgu alle  sammen. Har givet op!

Det funker hverken med MCE eller DVBViewer. Jeg ved godt at nogen siger det fungerer godt bare man gør ditten eller datten. Har været der, har prøvet det. De forbandede maskiner står og hoster strøm af hver morgen! Har prøvet alt med opætning af USB størmbesparelse etc. Har også prøvet at afmontere det hele inden jeg gik i seng. Uden held, de står stadig og hoster om morgnen

Nu har jeg en bærbar der bruger 15 watt (+ ekstra harddiske). Den står tændt døgnet rundt og optager det den skal. Den er så også filserver for resten af huset.

De andre maskiner er så "slået ihjel" hvad angår optagelser, men benyttes som afspillere

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu