|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hoff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 28-April-2007 kl. 18:24 |
Jeg vil installere kanaler i min media centr, men den vælger automatisk antenne(Digital). OG den skal stå på antenne(analog) da det er kanaltv. Hvad kan jeg gøre? På forhånd tak. |
|
med venlig hilsen
Hoffmann |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
hvilken tuner har du? hvis det er et kort med kun digital tuner kan du ikke vælge analog
Redigeret af BeLLe - 28-April-2007 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
hoff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Det er et : Hauppauge WinTV HVR-1100 (Adapter til DVB-T-modtager / analog tvtuner / videoindgang) Så det burde virke. Det har virket ved en tidligere installation, men måtte installere forfra, da der var nogen andre problemer. Og det virker fint nok i Wintv2000 der er et program der følger med kortet. |
|
med venlig hilsen
Hoffmann |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Du skal installere Hauppauges Software MPEG Encoder før MCE kan se den analoge tuner. Kan typisk findes sammen med deres driver |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Karishoj Jeg installeret Hauppauge MPEG Encoder software og genstartede, og vupti, så kunne jeg vælge analog. Jeg er virkelig glad for din hjælp, jeg har virkelig rodet meget med det. Super godt - TAK!! |
|
med venlig hilsen
Hoffmann |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |