|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Mortone ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 30-April-2007 kl. 15:14 |
|
Hej Alle.
Jeg har "forelsket" mig i begge disse 2 TV, men man skal jo vaelge. Philips 37PF9731D Kan man laese en masse om fejl, daarlig service etc, hvilket lader til at vaere paa det foerste modeller der er kommet paa markedet eller fra produktions batch. Men Phililps tv'et har bare saa mange gode features som fx, det at man kan lave netvaerk med sin PC, saa man kan afspille mpg, PIP, ovs. Hvilket Sony KDL-40X2000 ikke har, det er bare et tv med rigtig billede og lyd, Somy har fx kun PIP Freeze. Saa jeg ville hoere om i kunne guide mig lidt paa vej, hvad synes i er det bedste koeb? Nye links: Sony KDL040W2000: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261119 Philips 37PF97731D: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=256123 Redigeret af Mortone - 30-April-2007 kl. 17:32 |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Jeg ville nok holde mig fra den philips model hvis jeg var dig og evt. vente til de nye modeller som er lige på trapperne,hvis det altså skal være philips,eller købe 42PF9731D den har nemlig ikke de fejl da det ikke er et sharp panel der sidder i,jeg har selv haft 37'' versionen som jeg købte dec sidste år men efter 3 panel skift hvor der stadig var fejl på fik jeg det krediteret så jeg kan under ingen omstændighedr anbefale dig og købe det i 37'',hvad angår Sony 40X2000 så har jeg selv købt dette tv og jeg modtager det imorgen så der kan jeg evt skrive lidt om min mening om det tv. |
||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
@Mortone
Dine links fejler for mig ![]() x2000 er særdeles velanmeldt, så Philips'et med diverse problemer er ikke et anstændigt match. Meen, det er jo mange penge.... Har du kigget på plasma? I øvrigt har du ret i, at PiP Freeze er lidt tyndt ![]() Venligst Søren |
||
![]() |
||
Mortone ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Er ogsaa meget bekymret over Philips'en, det er rigtig aergeligt at dette tv har denne fatale fejl, fordi resten af tv virker som rigtig god kvalitet. Jeg kan isaer lide den feature, at man kan bruge sit tv til at vise digital billeder direkte fra en USB stick eller et memorycard hvilket Sony'en ikke can, tilgengaeld har sony'en et fantastisk billede. Du maa gerne lige skrive et par ord om hvordan det er gaaet med dit nye Sony. Redigeret af Mortone - 30-April-2007 kl. 16:31 |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der ellers nogle har har forslagt til et godt tv som matcher det gode billede fra Sony'en men med nogle af de feature som er i den desvaerre fejlramte philips model? |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja du har ret, Sony'en er lidt tynd i forhold til prisen. Jegh havde forstaaet at man skulle holde sig fra plasma, dvs. at LCd var fremtiden? |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Uuhh, nu får du mange på nakken her fra forummet ![]() 'Tænk' testede for nylig flade, og her var W-modellen faktisk testvinder. Jeg vil dog mene, at plasma overskygger lcd i billedkvalitet - så'n 1:1 ![]() Plasma er dog i min optik lidt mere 'følsom' i det daglige (NU får jeg hug ![]() ![]() Prøv måske at kigge i retning af Panasonic PX-70. Du kan kun få en bedre købsbaggrund. De er er endda meget billigere. (Jeg må lige understrege, at jeg kun har viden på anden hånd ![]() Kig måske også mod de tyske sider, hvis du stadig gerne vil ha' x'eren ![]() De er MEGET billigere i Tyskland, og Sony i Danmark håndterer fabrikationsfejl ![]() http://www.geizkragen.de er et edbpriser.dk-like sted. Der er mange andre... Venligst Søren |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm...Nu har jeg ikke vaeret saa god til at finde info om Sony, saa det er derfor jeg ikke ved saa meget om de feature den har, dog har jeg set det i en butik, hvor jeg stod og rode med det en 20 min, var bae ikke saa inponeret over det ting tv kunne, ud over billedet som var rigtig flot, hvilket i grunden er det et tv handler... |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg tjekke lidt mere:
Og fundet Philips Philips 42PF9731D Hvilket, har det samme feature som 37 modellen, men Jimmy Japper siger, et andet TV panel, saa det burde vaere fri for fejlen. Desvaerre koster det... Der er et review her. Saa tjekkede jeg prisen uden det link Breddam gav, http://www.geizkragen.de Hvilket giver denne pris 2244,00€ eller ca. 16830,- dkk...saa blev det lige pludselig interessant igen...men saa skal man jo koebe det i tyskland, nogle problemer i det? Redigeret af Mortone - 30-April-2007 kl. 19:03 |
||
Newbie.
|
||
![]() |
||
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Jeg stod selv og skulle vælge mellem disse to skærme... købte Sony 40X2000 pga. billedkvalitet og design + tilslutningsmuligheder. Hvis du kan læse engelsk vil jeg foreslå dig at gå i krig med denne tråd: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=331883&h ighlight=sony+x2000 Små 525 sider om X-serien... og folk er vilde med den! |
||
![]() |
||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Nej.....jeg har købt flere gange i Tyskland uden problemer. Jeg har betalt kontant ved modtagelse. Har selv haft Philips 37" og tør absolut ikke investere i denne model på noget tidspunkt. Tvivler også på at jeg køber Philips igen, så jeg ville gå efter Sony'en - Held & Lykke |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej
Hvis man nu skulle gaa ned i en lidt billigere prisklasse, hvad med Samsung LE40M87BD det er samme oploesning, men noget billigere en Sony'en? Er der nogle der har erfaring med det tv? Redigeret af Mortone - 01-Maj-2007 kl. 13:44 |
||
Newbie.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |