|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 02-Maj-2007 kl. 07:38 |
Hej Nå så røg PS3'eren retur og imens jeg venter på en udvikling iht. støjproblemet har jeg valgt at købe en Wii. Jeg har dog et problem med at komme på www.recordere.dk fra min Wii. Stort set alle andre sider vises korrekt, men recordere.dk nægter bare at blive læst ind. Nogen der har oplevet dette og evt. en løsning? Redigeret af Viktor - 02-Maj-2007 kl. 07:39 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Recordere.dk virker fint på min wii.
Har du final versionen af Opera på ? |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Ja det skulle jeg mene med mindre der er kommet en ny version siden i mandags. |
|
![]() |
|
Compat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Det er der ikke kan jeg sige. Prøv at opdater, det hjælper nogle gange! Jeg har heller ingen problemer selv med min Wii.
Redigeret af Compat - 02-Maj-2007 kl. 22:25 |
|
MVH
Compat |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |