Du gør som Panasonic Nordic har skrevet i en anden tråd:
"Først og fremst vil jeg beklage at det har tatt tid å komme tilbake til deg - kanskje har du allerede gått til et verksted med ditt problem.
Fenomenet du beskriver har ikke vært helt enkelt å finne ut av - beklager at det derfor har vært vanskelig å få svar.
Om du kontakter butikken der du kjøpte din PV60, kan du reklamere på feilen og få den utbedret (servicepartnere er nå informert om feilen).
Imidlertid vil vi gjerne be om at du dokumenterer problemet om du kan - f.eks. ved å ta bilder med et digitalkamera, og legge ved (digitalt eller på print). Dette for å sikre raskere / sikrere feilsøking for verkstedet.
På forhånd takk!
mvh,
Jarle Ruud
Panasonic Nordic"
Hvis dit lokale Panasonic center ikke kan finde ud af det, kan du jo bede dem kontakte Jarle Ruud fra Panasonic Nordic
Redigeret af Ullum - 02-Maj-2007 kl. 15:47