recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØB AF Panasonic TH 42 PX 71 PÅ  NETTET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKØB AF Panasonic TH 42 PX 71 PÅ NETTET

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PETER R. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: KØB AF Panasonic TH 42 PX 71 PÅ NETTET
    Sendt: 19-Maj-2007 kl. 09:12

Jeg har besluttet mig at købe Panasonic TH 42 PX 71. Har søgt på forskællige sider. Det billigste sted som jeg har fundet hedder:   

http://www.atkdiscount.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=PA NASONIC-TH42PX71&type=3&code_lg=lg_fr

en fransk firma som hedder ATKDISCOUNT. Prisen er EUR 1.018 omregnet til DKK 7.500 (lyder utrolight billigt) (billigste i DK jeg har fundet er kr. 10900) 

Er der nogen som har erfaring i at handle plasma tv på nettet og  kender denne firma.                                                                       

Redigeret af PETER R. - 19-Maj-2007 kl. 09:15
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 10:06

Hej Peter

Jeg ville personligt tøve med at købe et plasma i Frankrig, alene pga. transporten hertil (og tilbage igen hvis der bliver behov for at reklamere efter 1. år)

Det kan fås til 9.999,- herhjemme.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
renevk67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 10:16
Jeg ville også holde mig langt væk fra franske netfirmaer.  Jeg har endnu ikke hørt nogle gode historier om dem kun det modsatte. Prisen herhjemme er til ´pas lav
Renevk67

Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think)
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2005
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 13:04

Lars, hvor fås det 9999?

TCs recordere.dk tilbud er først til levering i uge 23

Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2007 kl. 09:37
geco.dk 10999 en tudse mere for px70 også er det hele vejen igennem DK import! også er det med levering
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2007 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Lars, hvor fås det 9999?

TCs recordere.dk tilbud er først til levering i uge 23

Og så skal man jo ikke lægge for meget i TC's priser, der jo har det med at stige efterhånden som leveringsdatoen nærmer sig.

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 01:03
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Og så skal man jo ikke lægge for meget i TC's priser, der jo har det med at stige efterhånden som leveringsdatoen nærmer sig.

Uddyb venligst. Det lyder uacceptabelt.

Redigeret af mgmg - 21-Maj-2007 kl. 01:04
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 01:37
Oprindeligt skrevet af mgmg mgmg skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Uddyb venligst. Det lyder uacceptabelt.

Jeg bestilte d. 20 april et Panasonic TH-50PV70 (hvilket retteligen bør hedde 71, da det jo er parallelimporteret), der dengang stod til 14.888 kr.

Den 23. april blev ordren bekræftet med beskeden at de fik det på lager i midten af maj, og at det ville blive sendt. Desuden var der en gentagelse af prisen på 14.888 kr. + fragt.

7. eller 8. maj får jeg så en mail fra TC, hvori de beklager at de ikke kan levere til den aftalte pris, og at den nye pris nu er 16.988 kr., altså 2100 kr. dyrere. Men hvis jeg alligevel ønskede at modtage TV'et, ville de være så flinke at sælge mig TV'et for 15.888 kr.

Jeg valgte at sige nej tak, selv om jeg på daværende tidspunkt overvejede at anmelde dem for vildledende markedsføring.

Men jeg blev enig med mig selv om at det næppe ville nytte noget.

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 11:06

Non-Desperado, nu ved jeg ikke hvor stor TCs avance er, men jeg giver dig ret i at de burde have ædt hele forskellen. Måske har det noget med volumen at gøre.

Det har nok været en TH-50PV70P fra Østeuropa.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 12:55

Isoleret set kan der ikke herske tvivl om,at TC i nævnte sag har kvajet sig gevaldigt !

Men jeg ville nu stadig hellere handle hos TC end i en udenlandsk netbutik, - når det drejer sig om fladskærme.I de tilfælde hvor TC´s priser ellers er lave nok,er det en betryggende fordel at have returretten,i en fysisk DK butik.Her tænker jeg først og fremmest på event. pixelfejl v levering. Tyskerne kører godt nok også m returret,men pas på ! ! Det er altså en noget mere besværlig arbejdsgang, hvor man nemt kan brænde fingrene (- taler af erfaring) ! 

Til top
TheBig.... Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2006
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 13:24

Der var et andet fransk firma der var med i programmet Kontant, der var en masse bøvl med det firma, hvis du vil handle i udlandet skal du finde ud af ting om firmaet inden du handler, de få kroner du sparer kan vise sig at blive ædt op mange gange hvis du er uheldig.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu