recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - plasmaskærm til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketplasmaskærm til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Emne: plasmaskærm til PS3
    Sendt: 28-Maj-2007 kl. 13:32
hej.
er der nogle som vil anbefale en plasmaskærm 37/42" med god billedkvalitet,skal spille PS3  på den ca.1-3 timer dagligt..  kom nu .. der må findes nogle gode plasmaskærme derude som kan det her.. har kigget på lcd,men jeg er ikke imponeret over billedkvaliteten, selv på de nye samsung,phillips,LG.
prisen er underordnet i denne sammenhæng, og nu gider jeg ikke at lede mere... 8 måneder må være nok..
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 13:52

Øøøøhhhh, 8 md?????? 

hvad med tilbuddet fra TC på 42"px 71.. 10000,- er godt givet ud!!

Se evt ovenfor.

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 14:02

Oprindeligt skrevet af jensen1 jensen1 skrev:

hej.
er der nogle som vil anbefale en plasmaskærm 37/42" med god billedkvalitet,skal spille PS3  på den ca.1-3 timer dagligt..  kom nu .. der må findes nogle gode plasmaskærme derude som kan det her.. har kigget på lcd,men jeg er ikke imponeret over billedkvaliteten, selv på de nye samsung,phillips,LG.
prisen er underordnet i denne sammenhæng, og nu gider jeg ikke at lede mere... 8 måneder må være nok..

Hvis prisen er underordnet så ville jeg vælge Pioneer... og siden du har ventet i 8mdr så kan du sikkert også vente ca. 1 mdr mere til de helt nye Pioneer G8 kommer på markedet så har du sidste nye skrig og dem kan du endda få med full HD opløsning i 42" det ville jeg ihvertfald gøre hvis jeg var dig

og siden du også har blueray i din ps3 er det vel osse rart at finde en skærm som understøtter 24fps som pioneers skærme gør.

Redigeret af rhsin - 28-Maj-2007 kl. 14:12
Mvh

René
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12456
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 14:04
Hvis prisen IKKE er underordnet er Panasonics nye PX'ere helt sikkert også gode køb. Jeg spiller en del på min PX60 (har lige gennemført FFXII ), og det fungerer rigtig, rigtig godt.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 14:06
Jeg spiller en del PS3 på mit Panasonic, og kan da kun anbefale dette tv 

Men hvis du absolut vil have fuld HD, må du nok vente lidt mere
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 14:25

Når nu FullHD er så tæt på med Pioneer så ville jeg vente på den. Så har man et TV der kan køre native + den understøtter 1080p/24 så vidt jeg ved.

Ellers ville jeg købe et PX70 her og nu. Super TV.

Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2006
Point: 738
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

hej.

Hvis prisen er underordnet så ville jeg vælge Pioneer... og siden du har ventet i 8mdr så kan du sikkert også vente ca. 1 mdr mere til de helt nye Pioneer G8 kommer på markedet så har du sidste nye skrig og dem kan du endda få med full HD opløsning i 42" det ville jeg ihvertfald gøre hvis jeg var dig

og siden du også har blueray i din ps3 er det vel osse rart at finde en skærm som understøtter 24fps som pioneers skærme gør.

Så vidt jeg er informeret kommer 42" pioneer IKKE i fuld HD

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Så vidt jeg er informeret kommer 42" pioneer IKKE i fuld HD

Du har ret man skal op i 50" eller 50" for full HD, første specs er her

og der er generel beskrivelse her

Mvh

René
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2007 kl. 16:06

Der er selvfølgelig Pana og Pio som altid (dem vil jeg også anbefale), men de nye LCD´er fra LG, nemlig LY95 serien ser også interessant ud. Den understøtter 1080P/24 og fåes i forskellige størrelser til rimelige priser. Tror den ville være rigtig fed med PS3 (passer også i design osv.).

Tjek evt. LG´s nye katalog, hvori der også er en masse god info omkring teknologierne i skærmene: http://nordic.lge.com/dk/products/mobile/mobil/sidemenu.do?a ction=list&group_code=0102&list_code=PRD_BROC&ta rget=broclist&categoryId=0102&modelCategoryId=0102&a mp;parentId=01

Til top
void Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Maj-2007
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 11:28

hej.

Jeg spiller selv en hel del når jeg får lov til at monopolisere tv'et :) Med min xbox 360 og en TH-42PX70E er min spiloplevelse (gears of war, battlefield, call of duty..) superb! Ingen slør. Knivskarpt. Kontrastfyldt. Selv i dagslys.

Købte også en HD-DVD med Planet Earth som bortset fra "larmen" fra xbox hd-dvd'en er helt fantastisk.

Så mon ikke at du vil kunne få samme px 70 oplevelse med PS3 og dens blueray?

Redigeret af void - 29-Maj-2007 kl. 11:30
Til top
Ingmar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Maj-2007
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2007 kl. 15:35

hej alle

nogen der ved hvad det nye full HD pio kommer til at koste? tænker på 50-tommer.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu