|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
uvidende ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 05-Juni-2007 kl. 12:23 |
Hej alle sammen jeg skal ud og invistere i et fladskærms tv 40/42" men det er jo ikke bare så nemt at finde ud af hvis man ik har forstand på det så håber der er nogen af jer eskperter der kan hjælpe mig med hvilken model det skal være. Det skal hovedsagligt bruges til at spille konsol (ps3 og xbox360) på , det må meget gerne være rimelig pænt i desinget og helst sort og koste max 20.000. ved godt det ikke er de vilde oplysninger jeg kommer med men er på helt bar bund når det kommer til det tekniske
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Samsung M86. Alternativt Pana PX70, men til dit brug ville jeg vælge M86 da det er blandt de bedre LCD'ere og til en fornuftig pris. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
Hvorfor i alverden bruge 20000 det er jo ikke nødvendigt når et Panasonic 42PX70 kan fås for det halve, og samtidig har en suveren billedkvalitet, hvor film virkelig kommer til sin ret. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Radiomanden hvor blev din behovsanalyse af som vejleder? Jeg kan svært se nogle steder det skal bruges til film... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
Der er vel ikke noget i vejen med at fortælle det alligevel, man bruger vel ikke de konsoller hele tiden. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
uvidende ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
tak for de hurtige svar har siddet og læst herinde og ser ud til de 2 fjernsyn er de bedste til prisen jeg skal selvfølgelig også se film og tv på det men som sagt er det vigtigste hvordan det er til konsol men hvor markant er forskelen i billede kvalitet på konsol ? og hvor stor er prisforskellen ? må indrømme designet er lækkert nok på begge 2 så der er de godkendt
![]() |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg spiller selv 3-4 timer ps3 om dagen på mit px70 og er MEGA tilfreds.. Det er bare bedre til bevægelser :) Hvis du samtidig indstillinger kontrast, farve osv til ca. 40% og slår alt til "fra" vil du få et kanon billede :)
![]() |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg ville kigge på LGs nye 42LY95. Den får meget ros for især sit billede sammen med Xbox360. http://gadgetshow.five.tv/jsp/5gsmain.jsp?lnk=101&id=289 Den er også lækker i designet og har efter min mening bedre billede end Samsungen. |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Spiller også selv en del 360 og PS3 på mit pana, og vil da mene at dette tv formår at give et rigtig skarpt billede
![]() Du vil ikke blive skuffet hvis du indvistere i en PX70 |
|
![]() |
|
![]() |
tak for hjælpen tror det bliver pana px70 nogen gode ideer til hvad ophæng det skal være ? skal gerne sidde tæt ind til vægen. og evt nogen der ved hvor man kan købe det billigst skal være en dansk forhandler
|
|
![]() |
|
![]() |
TC har 42PX71 til Kr. 9.999,-. |
|
|
|
![]() |
|
Hapsdog ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 319 |
![]() |
TC har både TV og vægbeslag til tæt på væggen. mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |