Hey hey.
Har et 42" PX70, og fik min PS3 smækket til her for en lille uges tid siden.
Det er så gået op for mig nu at de 2 HDMI porte opfører sig super mærkeligt!!!
Stiller det op en slags skema for ikke så nemt at forklare, men problemet er at hvis mit system sidder sammen på en måde virker det, og på en anden måde hvor det burde virke, virker det ikke.
Skal lige siges at HDMI-2 aldrig var blevet brugt før jeg fik PS3'eren, tror jeg nok...
For lige at forklare, så betyder det f.eks i opsætning 1) at HD-E1 er tilsluttet HDMI port 1 og PS3 HDMI port 2.
1) Virker perfekt på Toshiba HD-E1, hvad angår PS3 kan jeg kun bruge 1080p her, så hvis et spil er 720p er der intet signal.
HDMI-1 = Toshiba HD-E1
HDMI-2 = PS3
2) Virker perfekt
HDMI-1 = Toshiba HD-E1
HDMI-2 = ikke brugt
3) Virker perfekt
HDMI-1 = ikke brugt
HDMI-2 = PS3
4) Intet billede på både HDMI-1 & HDMI-2
HDMI-1 = PS3
HDMI-2 = Toshiba HD-E1
5) Virker perfekt
HDMI-1 = PS3
HDMI-2 = ikke brugt
6) Intet billede på HDMI-2
HDMI-1 = ingenting
HDMI-2 = Toshiba
Alle andre stik end HDMI var taget ud under overstående test.
Mærkeligt at den os "spærrer" for HDMI-1 i opsætning 4, kan jo se PS3 burde virke i HDMI-1 på opsætning 5
Kørte overstående igennem 2 gange med forskellige kabler både på PS3 & Toshiba HDMI-1. Og prøvede os med alle de forskellige opløsninger HD-E1'eren kunne køre.
Det var det, brugte skema'et for at gøre det nemmere for mig selv (måske os jer) og for at ku drage en konklusion...
Og konklusionen må jo være at min Toshiba HD-E1 ikke virker i min HDMI-2 port & PS3 heller ikke virker på a´ndre opløsninger end 1080p på HDMI-2 port.
ALTSÅ min HDMI-2 vil kun modtage 1080p
Nogen der ved hvad det her kan skyldes og om andre evt. har samme problem?
Betyder det her jeg nu skal til at sende mit TV til rep.?
Hvis ja, nogen der så kan fortælle mig hvordan procedyren er og hvor langtid det tar? TV'et er købt hos godpris.dk & jeg har Total forsikring fra edbforsikring.dk
Redigeret af hyldig87 - 06-Juni-2007 kl. 22:45