|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() Sendt: 21-Juni-2007 kl. 21:23 |
|
Hejsa jeg har solgt min Pana 42 tomme og er nu på udkik efter en Pana 50'er Hvor skal jeg købe den ( helst så billigt som muligt) Eller er der evt. en som har 1 for meget her på Recorder.dk
|
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
|
hvis du vil kunne hente den personligt kan jeg helt klart anbefale Panasonic centeret i på søborg torv.. Utrolig flinke og ærlige.. og det var det jeg fik det bedste tilbud på min skærm |
||
![]() |
||
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Bor i Thisted så det er vist lige lovligt langt at køre :) kunne også blive tale om at købe over nettet fra Tyskland er der nogle net butikker som er særligt gode ??
|
||
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ingen der kan hjælpe lidt ?
![]() |
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Snakker vi Tyskland-ved jeg at medianess.de og digitalo.de er de 2 som oftest nævnes som "sikre" steder. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OK tak tjekker dem lige ud...
|
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Du kan købe en TH50PX70 for 16.299,- kr hos www.geco.dk og såvidt jeg ved er det frit leveret over hele landet.... det er iøvrigt en dansk model fra Panasonic Danmark. Jeg har selv købt min panasonic skærm hos dem uden problemer. Redigeret af rhsin - 22-Juni-2007 kl. 10:21 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder helt fornuftigt er jo også den model jeg kikker mest på, hvordan har den nye TH50 det ellers med slanger (har jo kikket på dem et stykke tid) og hvad med blæserstøj
|
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
har selv 37" versionen og den er ganske fin til prisen. Har ikke set nogle slanger på min af betydning. Og PX70 serien er uden blæsere så det skulle ikke være et problem, dog oplever jeg fra tid til anden min skærm giver sig meget (knirker i kabinettet) men mange andre har ikke hørt til det så det afhænger nok også af hvordan det står/hænger min er vinklet nedad ca. 15 grader da det sidder højt. Nu har du selv nævnt skærmen, og ikke for at kaste dig ud i yderligere tvivl . også alligevel sorry Redigeret af rhsin - 22-Juni-2007 kl. 17:12 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er dyret bestilt Håber at den snart kommer med posten :)
|
||
Ove Andersen
||
![]() |
||
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Hvis den er bestilt hos geco.dk i dag i "god tid" ja så kommer den jo nok i morgen eller onsdag. Bestilte selv hos dem, godt nok "kun" 37", men den kom lynende hurtigt. Og blev lige så hurtigt sat til(af mig selv). Det hele var så let...
Så tillykke med købet, det tror jeg ikke du kommer til at fortryde. Et herligt tv til en herlig pris... ![]() ![]() ![]() |
||
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Så får du brug for nyt alias
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |