|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() Sendt: 24-Juni-2007 kl. 15:01 |
I en tidligere tråd skrev jeg lidt om de problemer jeg havde med dette. Jeg mener nu jeg har fundet årsagen til det. Men jeg kan da nævne, at jeg pt. kører med TwonkyMedia 4.3, og det spiller perfekt, ihvertfald nu når der kun er een server, og PS3éren er kablet op i gigabit til min switch. Forøvrigt kan jeg nævne, at TwonkyMedia henter mine media filer fra min NAS, som ligeledes er koblet op i gigabit til switchen. I TwonkyMedia 4.4 beta 4 kan jeg nævne, at der er kommet tumbnails med, dvs. man kan se album cover, hvis man har det i sin folder. Beta 5 har jeg ikke prøvet med.
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Tak tak tak!!! Har ledt efter et ordentligt program til at medie-streame fra min PC og TwonkyMedia er bare fantastisk!!! Der var ingen problemer med at få det til at virker her. tog 5min at sætte op og så spillede alt bare! |
|
![]() |
|
mhelt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-April-2005 Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Hvordan går det hvis man kører wireless med twonkymedia? Er der nogen der har erfaringer med det? Mvh |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg tester trådløs senere. Men umiddelbart tror jeg ikke der er de store problemer. Man skal dog nok ikke forvente at kunne streame HD materiale.
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Kan ikke lige få det til at spille. Nogen der kan fortælle hvilke porte den kører på? Deres FAQ side er nede!
|
|
![]() |
|
![]() |
UPNP port er standard 9000
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |