|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
teamet ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 29-Juni-2007 kl. 14:57 |
Hejsa - jeg er blevet lidt forelsket i JVC's 32a80 og vil derfor gerne købe tv'et (doh..). Det kan fåes en del billigere i Tyskland, men forsendelsen ryger op på 1000kr?! Er der noegn som vil se på følgende forhanldere, om der skulle være noget anbefalelsesværdig: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/661665_- lt-32a80zu-jvc.html Kan man ellers kører derned og hente et tv? jeg mener, det er vel internetbutikker man køber billigt fra - at gå i en tysk merlin ville vel ikke være så fedt.. PS. kommentarer til valg af tv modtages gerne :-) (skal måske siges at det skal forbindes til computer, og dette skal fungere pænt.. Der er DVI-udgang i bærbar og svhs. råd?) Redigeret af teamet - 29-Juni-2007 kl. 15:01 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Hold dig fra Tyske JVC'er. Deres garanti dækker ikke i DK. |
|
![]() |
|
teamet ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Ok.. det er på tilbud i bilka til 6k .. så benytter jeg mig sgu bare af det. Nogen der kan fortælle om det giver et godt pc billede? Test HD tingen fra phillips ser latterligt godt ud på det tv.. Men hvad med resten? Det skal siges, at modparten i dette regnskab er et toshiba 32c3000p Redigeret af teamet - 29-Juni-2007 kl. 15:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |