|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Andy Pandy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 14-Juli-2007 kl. 22:28 |
|
Hey Forum, Jeg gik i meget seriøse 26"-overvejelser. Men jeg må kapitulere og indrømme, at 32"'erne bare er længere fremme. Samtidig har jeg kigget dybt i tegnebogen og fundet yderligere 5.000 kr. frem. Ergo - jeg er parat til at smide 9.999 kr. efter et Philips 32PF9731D. Det lyder jo fedt, og hvis der endda er mulighed for at afspille mpeg-filer via usb-porten, så er det et ekstra plus, selv om jeg godt ved, at kvaliteten her ikke er i top. Men...! Inden jeg smider de 9.999 kr. ud - er modellen så stadig bedst i sin (nye) prisklasse? Jeg går efter skarphed, efter muligheder og efter lækkert design. Og jeg synes umiddelbart, at Philips'en virker som bedste bud. Er godt klar over, at der lidt hersker en religionskrig på Samsung og Philips - vil egentlig mere høre, om modellen siden de mange positive anmeldelser er blevet overhalet af en nyere, smartere model i nogenlunde samme prisleje. Venlig hilsen Andy
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Er helt på den andy pandy - så ellers meget andy pandy da jeg var barn
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Andy prøv evt at se på et af de nye modeller fremfor den gamle 9731. f.x. 32pfl9631 som sandsynligvis er bedre og billigere end den gamle model. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen det kan da godt være Lahan, eller måske er han bare ikke opmærksom på hvad der er sket i mellemtiden
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Er der da sket noget i mellemtiden ?
Det skulle da lige være at Sony er begyndt at lave nogle nye spændene modeller eller Toshiba.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen dér kan du jo selv se Lahan
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Andy Pandy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2005 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Tak for svaret. Men jeg er ikke helt sikker på, at jeg er med. Dit link fører til 32pfl9632 og ikke 9631. Det ser også fint ud - men efter et par søgninger på nettet har jeg ikke fundet en eneste butik, der fører det, og jeg aner derfor ikke, hvad det koster. Beklager, men jeg ER helt ny i den her verden. Der er godt nok utroligt mange mere eller mindre ens modeller, og det er svært at vide, hvornår man køber katten af sækken. Det, jeg godt kan lide ved 9731D er, at den har klaret sig så godt i diverse anmeldelser - OG fået ros herinde. Spørgsmålet er bare, om det, der er kommet i mellemtiden er BEDRE og endda i samme prisleje (10.000 kr.). 37" bliver nok lige en anelse for stort, desværre. Men har da luret på muligheden for at få ægte hd. |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Hej Andy Pandy Hvis du bare er 2 M væk kan du sagtens bruge , hvis du har plads i bredden , et PANASONIC 37PX70 MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener faktisk 32pfl9632 som er en af de nye modeller. Ifølge specificationer kan den det samme som den gamle 9731 + lidt ekstra. Kan se at ClearLCD nu er med 100Hz, samt ambilight er med LED. DVS mere strømbesparende. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |