|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() Sendt: 22-Juli-2007 kl. 07:35 |
Har brugt en del timer på at surfe efter lir til Vista MCE fandt endelig en måde der kunne bruges.
http://www.eskildsens.com/VistaRadioStreams1.3_Danish_Netrad io_Channels.zip Her er linket :) har taget mig den frihed og tilføje de danske netradior jeg har kendskab til samt tilføje jpeg billeder som vil blive vist under Musik >> Radio så det ikke ser helt kedeligt ud. Man skal dog slå brugerstyring fra i vista for at kunne installere det der er nogle info filer med til den. Forstår bare ikke hvorfor Microsoft ikke bare har indbygget denne mulighed i stedet for der skal laves andre løsninger men hey det er jo Microsoft ik :) |
|
![]() |
|
![]() |
nogle der har kunne bruge min løsning ind til videre og er der evt stemning for at jeg starter et forum specielt til Vista MCE Addons evt også Xp Mce Addons
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Har installeret Vista Streaming Radio Installer, men hvad så? "Dine" stations dukker ikke op i Vista. Skal der gøres noget?
|
|
![]() |
|
![]() |
du skal åbne den fil der er med og trykke på install så ligger det under Musik >> Radio du skal huske og slå bruger kontrol fra :D
|
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Har slået brugerkontokontrol fra. Genstarter. Installere Vista Streaming Radio Contoller (får også bekræftelse på at det er installeret). Åbner Vista. Går til Musik-> onlinemusik, men her er kun de 4 default stationer.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Super initiativ. Virker perfekt her :) savner dog radio100soft :) og radioseven.se
Jacob |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
nej. jeg går til radio. ikke til online radio :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Pk. Så det kræver en FM tuner (hvilkt jeg ikke har) Der står netradio i tråden så jeg formoede det var...netradio
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Rigo nix kræver ikke FM :) - den lægger dem bare under FM Radio det hele ligger sammen som regel :)
Det er også netradio :) den afspiller fra Stream Servere :) mylle >> Jamen vil da lige prøve og kigge på de to stationer :) og evt tilføje dem andre ønsker til Radio Streams? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må være total nop...hvis jeg gåt til Musik-> radio er der intet.
|
|
![]() |
|
![]() |
sørg for og pakke hele folderen ud også den undermappe der er den skal have adgang til den undermappe da den indeholder grafikfilerne og Stations listen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |