|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 24-Juli-2007 kl. 08:29 |
Så kom der ny firmware, og nu kan mit M86 endeligt vise 24Hz :)
Klik her Redigeret af bcravn - 24-Juli-2007 kl. 08:30 |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Yes mange dejlige nye ting ;)
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Hvad er det lige den nye firmware gør?
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
En opdatering til PS3-systemets software blev udgivet den 24. juli 2007. Hvis du opdaterer dit PS3-system, vil systemsoftwareversionen være 1.90, og de følgende funktioner vil blive opdateret.
Nu kan du få vist et billede som baggrund i menuen Home på PS3.
Nu kan du bruge emoticons, når du opretter meddelelser under [Venner].
Nu kan du indtaste tekst direkte i tekstfelterne på websiderne vha. USB-tastaturet.
Opskalering af lyd-cd'er understøttes. Generelt
Indstillinger
Video
Spil
Network
Venner
Kilde: http://dk.playstation.com/help-support/ps3/guides/detail/ite m72973/ Redigeret af hyldig87 - 25-Juli-2007 kl. 15:59 |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Nogen der kan fortælle om det vil betyde noget at man sætter 1080p/24 som output ved BD til et 42PX70?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Det betyder at dit fjernsyn ikke kan vise filmen, såmænd
![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
jeg ved ikke om det er 1.90 eller har været der før men dias show har da fået et gevaldigt løft, prøv dem
![]() Så kunne jeg bare godt tænke mig at kunne køre lyd både via hdmi og digitalt.. Redigeret af Henrik_s - 25-Juli-2007 kl. 18:55 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
Samme her... Nogle gange er det rart nok bare at kunne få lidt stereo ud af TV'et... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |