|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() Sendt: 24-Juli-2007 kl. 14:20 |
|
Jeg har et Pioneer RCS 656 HX. De kabler der følger med vil jeg skifte ud med nogle bedre , men for enden af alle de kabler til højtalerne sidder der et stik. Dette stik er jo ikke til at skille ad og jeg vil heller ikke ødelægge dem. Jeg har spurgt i den forretning hvor anlægget er købt og de kan ikke hjælpe med stik , kun kabler med stik. Så hvor får jeg sådan nogle stik????
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Måske en elektronik forretning, altså hvor de sælge komponenter seperat. Bare et bud?
|
||
![]() |
||
lela ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Det ser ud som et der også benyttes i autobranchen.
|
||
![]() |
||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
|
Ja og hvor? Jeg kender www.brinck.dk , men heller ikke andre. Et par navne. Og hvad hedder disse stik? Kan jo ikke ringe til en butik og spørge efter stik uden at vide hvad de hedder.
The_Unforgiven |
||
![]() |
||
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
Mit foreslag vil være at kontakte et firma indenfor ledningskonfektion da de sikkert har stikkene på lager og derfor præcis kan lave det kabel du ønsker. Stikkene (kontakterne) fåes i alle mulige legeringer guld/sølv/tin whatever. Desuden skal du være opmærksom på at såfremt du skulle være heldig at finde nogle kontakter du kunne bruge kræver de special værktøj (krimp-tang) for at opnå optimal forbindelse eller man kan evt. få nogle der skal loddes på. Hvis du ser på denne side http://catalog.tycoelectronics.com/TE/bin/TE.Connect?C=12899 &F=0&M=CINF&GIID=1570&LG=1&I=13 hvilket jeg går ud fra er det du søger hedder huset hvori kontakterne placeres Mate-N-Lok, men hos en konkurrent hedder de sikkert noget andet Hvem siger det skal være let
|
||
![]() |
||
lela ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Jeg er ret sikker på at dit lokale autoværksted kan hjælpe dig.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har nu prøvet det og de kendte ikke til det.
SMLDK |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Måske kunne du maile billedet til brink og spørge om de kender det? |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
I et virkeligt flot elektrisk Katalog stod ud for en fordelerboks til F-stik "De som kender det, ved hvad det skal bruges til", jeg morede mig kosteligt. Og har gemt kopi af siden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |