|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() Sendt: 31-Juli-2007 kl. 14:45 |
|
Jeg fik skiftet harddisken i min Playstation 3 idag, jeg valgte en Seagate 160 Gb, fordi der allerede sidder en Seagate i den standard, tænkte jeg at det var det sikreste at gøre. Det var temmelig nemt og bestemt noget man kan kaste sig ud i selvom man ikke den den store tekniker, ligesom mig. Efter montering skulle harddisken bare formatteres og så genindlæste jeg den backup jeg selvfølgelig havde taget inden operationen, og så spillede det bare, alt var som før, alle indstillinger, updates, det hele, bare med mere plads. Det er denne model jeg har sat i: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=252333 Som i nok kan læse er jeg umådelig stolt af mig selv og da ingen jeg kender synes særlig imponeret af min bedrift, må jeg lige have det ud herinde. Så nu har jeg altså en PS3 med 160 Gb harddisk. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Tillykke med det
![]() Jeg skal også selv have bestilt mig en disk når jeg lige kan tage mig sammen til det. For som du selv siger, så er det ganske nemt at sætte ny disk i, kun lige et par skruer som skal fjernes :) Men det bliver nok en 250gb jeg skal smide i ![]() |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej jo men hvad kan i smide på hd, er det ikke kun de demoer og enkelte spil der kan købes og hentes gratis fra sonys butik på nettet.Jeg har forsøgt med en bluray film og det kunne jeg ikke klare ????. hilsen agger |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
|
Jamen, hvorfor ikke bare streame det fra pc??
![]() |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
[QUOTE=Pede8000]Jamen, hvorfor ikke bare streame det fra pc??
Det er ikke alle som giver at have sin PC tændt konstant, derfor er det lettere hvis det kan ligge på selve PS3. |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
|
Jawohl, men hvad med den eksterne?? Er det ikke en mulighed? Vil sq nødig til at skrue i maskinen og dermed miste garantien, du ved! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
|
tror sku ikke du mister garantien. de har lavet det til at være nem at skifte ud.. kan godt se hvad du mener med at det ville være lidt lettere med en extern hd (nemmere og mere plads) meen.. er lidt mere stilet ikke at have den boks ved siden af.. bare min mening :P
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Du mister ikke garantien ved at skifte HD - der skal kun fjernes et par skruer i bunden (eller en). Når skruerne er fjernet, kan du tage skinnen ud med HD'en, skrue disken af, sætte en ny disk i, og tilbage i PS3'en. Det tager 5 minutter, hvis du er meget klodset :) Med en ekstern disk, formateret i FAT32, kan du sagtens lytte til musik eller se billeder og filmklip, men du kan ikke boote fra den, eller anvende den som systemdisk... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
![]() |
|
ok, men det er mest billeder jeg bruger den til, så der er rigeligt plads. Syns det er lidt overdrevet med 40" skærmen tændt når man bare skal lytte til lidt musik. Skulle det blive aktuelt, køber jeg nok en ekstern! Rart at få at vide at det virker, både med in-/ og ekstern drive Takker for info!! |
||
|
||
![]() |
||
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
Garantien ryger ikke ved harddisk-skift, såvidt jeg har forstået. Jeg har konveteret alle knægtens børnefilm/tegnefilm til Mpeg4 format og smidt dem ind på harddisken, så er de altid klar og jeg slipper for at skulle finde DVD´erne frem hele tiden. Det er primært derfor jeg ville skifte til en større. Men man kan da sagtens klare sig uden selvfølgelig, men når man nu kan, så skal man osse, synes jeg |
||
![]() |
||
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Der er en engelsk guide til skift af HD på PS3 her: http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html?tag=tops lot;title;2 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |