|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() Sendt: 10-August-2007 kl. 11:37 |
||
Halløjsa.. Jeg regner med at købe et af de nye 8G Pioneer, men er i tvivl om det skal være XD modellen eller XA i 42". Jeg får ikke brug for digital tuner, og heller ikke digital lyd udgang. Men ellers skulle de være identiske med lyd billede osv? Hvad ville i vælge, og hvorfor? Redigeret af Bendix - 10-August-2007 kl. 11:37 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Bendix - snup du dig et XA - hvorfor noget andet?
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
michaelni ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
||
synes også en XA lyder mest rigtig for dig. Selve rammen er dog lidt anderledes.. men det er selvfølgelig dyrt at give så meget ekstra for the looks.
|
|||
![]() |
|||
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
||
og en forskel i designet, der -efter min mening- taler til XD'erens fordel.
Der er heller ikke PIP/PAP og hvad det ellers hedder i XA. Og - ISF-menu'en mister du også. TV'et kan dog stadig ISF-kalibreres. Panelet er identisk i modellerne. |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12484 |
![]() |
||
Du forveksler 4280XD/XA med XA. Når der lige kommer et nul ind der, så mister du forskellige ting i forhold til 'de store' modeller.
|
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
[QUOTE=Naiera] Du forveksler 4280XD/XA med XA. Når der lige kommer et
nul ind der, så mister du forskellige ting i forhold til 'de store' modeller.[/ QUOTE] Oki, designet er også vigtigt, og vil gerne have de skarpe kanter. Man kan åbenbart købe 428XD i mediamarkt for 17k, billigt. |
|||
![]() |
|||
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Jeg er også meget varmt på den Pioneer 428XD ved MediaMarkt. Jeg venter på de får den hjem, så henter jeg min! Men hvad dælen er forskellen på 4280XD og 428XD ?? |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Features som PIP, PAP mv. Du kan sammenligne dem inde på Pioneers side /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
||
og hvad dælen er forskellen på 428XD og XA?
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Hessi - den primære forskel er, at XD har digital tuner, og den anden analog tunder, og så et par mindre vigtige forskelle
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Vil det sige at billedkvalitet og muligheden for ISF kalibrering er de samme for 428 og 4280 modellerne? |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
||
Redigeret af lahan - 12-August-2007 kl. 23:56 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |