|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bart ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 10-August-2007 kl. 13:01 |
Hej alle Sammen.. Jeg søger en Dansk manual til mit Pioneer PDP-427XD fjernsyn.. Jeg vil gerne ha det i den trykte udgave, men det er ikke til at støve op nogen steder.. Kan nogen hjælpe mig?? -Bart |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Her er et link til den på nettet, så kan du printe den ud, hvis det er. Jeg tror du får svært ved at finde een, der vil af med sin trykte originale udgave af manualen. Ellers kan en forhandler måske skaffe den til dig, men det bliver sikkert mod betaling.
|
|
![]() |
|
Bart ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg har skrevet rundt til diverse forhandlere, uden held :( -Bart |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |