|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() Sendt: 11-November-2004 kl. 11:54 |
|
Hej
Nu må vi til at gøre noget. Til december får jeg min Pioneer DVR-920 (forhåbentligt) og den har jo GuidePlus+. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at gøre brug af, og så tænkte jeg: Der bliver lavet så mange lister/skemaer/breve etc til leverandører om firmware updates etc. her på forummet, så vi burde gøre det samme og få DR eller TV2 i snak, samt evt høre Gemstar (som står bag systemet) om der er nogle aktuelle planer for Norden. Det kunne jo laves smart hvis signalere evt. blev sendt på en nordisk kanal som langt de fleste kunne modtage over kabel eller parabol. Er der nogen her der tilfældigvis ved hvad det koster for en TV station at implementere systemet? Jeg ved at informationerne bliver sendt over text-tv signalet, men om det kræver en kæmpe udbygning af systemet ved jeg ikke. Hvis ik det er sindsygt dyrt har jeg da seriøst overvejet at regne på det, for hvis en tv-station ikke gider implementere det kunne man evt få lov til at leje "lidt plads på båndbredden" så man selv kunne være bagmand. Ved godt det er super urealistisk, men forstår bare ikke hvorfor tv-stationere ikke går i gang. Der er endda mulighed for at sælge reklamer på systemet. Nå bare mine egne små tanker som har trampet rundt i mit hovedet de sidste dage. For jeg VIL da have Guide Plus+, og nu da Philips DVR også har det, er jeg ret sikker på at det bliver et system som kommer til at slå igennem i det meste optage-hardware i Europa. http://www.europe.guideplus.com/ VH Claus64, ja jeg synes det er sløjt at programmere videoen manuelt! Redigeret af claus64 |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
peterlyd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Jeg kører da GuidePlus+ idag ! Det virker på min pc med nvida kortet nvtv og deres multimedia software. Der er nok bare den hage ved det at det går via internettet. Men interessant er det at listerne fra de danske kanaler (dr1.dr2,TV2, Zulu, tv4, 3, etc.) er opdateret. Vi skulle bygge en konverter fra ethernet til UHF (men så måtte vi nok kalde den KISS) /peter |
||
![]() |
||
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Ideen er sguda ikke dum :D Jeg ville gerne betale for den!! |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Hej Peter Kan du ikke lave et par skærmdumps til mig ? Bare noget 'godt' Send det gerne til michael @ recordere.dk Tilføjelse Hilsen Michael Sørensen Redigeret af MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Næe, nej. GuidePLUS+ er gratis for brugerne! Hilsen Michael Sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
gospel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hej
Jeg vil også MEGET gerne vide, hvordan du bruger GuidePLUS+ på PC... |
||
![]() |
||
peterlyd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Kort fortalt er det bare at ofre ca.1100,- på nvtv fra http://www.nvidia.com/page/nvtv.html Softwaren henter selv hver uge oversigten. som så kan bladres rundt i og der vises er lille billede af aktuelle kanaler for neden. Derefter kan man vælge fuld skærm eller billede i vindue. Prisen for servicen er nogle reklamer i venstre side. /peter Redigeret af peterlyd |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ved jeg. Tænkte mere på en konverter-boks der kunne lave signalet om til UHF... evt fra en USB port eller noget. Se dén tingest vill jeg gerne betale for ![]() |
||
![]() |
||
malte1975 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-November-2004 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Har lige købt HDRW720, og blev noget lang i hoved da jeg fandt ud af at guide plus systemet ikke virker i Danmark. Sådan noget.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
TV2 har oplyst mig at de ikke har planer om GuidePlus+ Hilsen Michael Sørensen
|
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan vi ikke bare leje plads på deres TextTV system og selv stå for det?? Så laver jeg også pengene på reklamerne....
![]() Claus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |