|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 19-August-2007 kl. 00:43 |
Hejsa. Skal købe et drejbart vægbeslag til ovenstående LCD, men er i tvivl om hvilket beslag som bedst. Skal kunne drejes min. 45 grader. Har kigget på Vogel og Omnimount og andre mærker men må indrømme er kommet i tvivl om man får det sidst ved de dyre beslag. Er der nogen som kan hjælpe??
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hejhej,
Jeg har selv et TV på fod, men jeg har læst mange indlæg om unødvendigheden af at købe mærkevarerne,når Harald Nyborg kan levere det samme til en væsentligt lavere pris: http://www.harald-nyborg.dk/listwebgrp.asp?page=2&Produc t=&UserGrp=410010&n=30100 Venligst Søren |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
jamen de beslag kan ikke drejes det antal grader som dojsejler ønsker.. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Nej, det kan jeg godt se
![]() Det, jeg tænkte på, kan kun bære 15 kg. Glem alt efter go'morgen ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Prøv at kigge på Itmount. Itmount har en værsion med svingarm der kan dreje 180 grader. Prøv dette link: http://www.itmount.dk/getdoc.asp?id=34&md5hash=74DF524C0 4E6D2A89149A605E6D00B5A Sørg for at bruge plugs med dobbelt ekspansion ved montage, det er bare noget der holder. Hilsen Erik |
|
/Erik
|
|
![]() |
|
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Har kigget på itmount og det ser godt ud........køber det i aften. Mange tak for hjælpen til alle |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |