|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jensthomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2007 Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 20-August-2007 kl. 19:31 |
|
Hej Når jeg prøver at printe på en CD via Nero CoverDesigner Essential på min Canon Pixma IP3000, forskydes udskriften således at kun ca 1/4 havner på CD overfladen! Jeg har prøvet at ændre forskellige indstillinger inde i Nero, men uden held:-( Når jeg bruger det medleverede program fra Canon CD-Labelprint, er der ingen problemer... Det er lidt ærgerligt, da Nero kan en del mere, end CD-Label print. Jeg kører Vista Hilsen Jens |
||
![]() |
||
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|
Hej Jens,
Har selv en Pixma4300, og til den skulle jeg bruge en template for at få det til at virke med Nero.... Kan ikke huske, men jeg har en "tray f" dvs. den cd/dvd "skuffe" som man sætter dvd/cd'en i.. Hvad hedder din ??
/M |
||
![]() |
||
jensthomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2007 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
|
Min Pixma IP3000 har også en tray til CD/DVD. |
||
![]() |
||
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|
Men står der ikke et bogstav på oversiden af den cd/dvd thingy ?? Tror det er en B.. Vedlagte link er et template til nero coverdesigner.
http://www.damnmachine.com/pixma/Downloads/NeroCoverDesigner /Nero-Cover-Designer-119_Tray_B.zip /Mads Redigeret af magiske - 21-August-2007 kl. 10:07 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Magiske Du har helt ret - der står 'B' på oversiden af skuffen. Jeg prøver lige dit link. Jens |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen Var nok lige lidt for hurtig på aftrækkeren..hvad gør man med .dat filen? Jeg har foreløbig kopieret den ind i Nero Essentials mappen, men skal jeg slette de andre .dat filer der ligger der? Og eventuelt omdøbe den? Jens |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ind under "Paper Stocks" kan du lave en import. Det burde give dig et nyt entry. Vistnok verbatim tray-b.
/M Redigeret af magiske - 21-August-2007 kl. 17:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmmm - vi nærmer os:-) Har nu importeret den ind via Paper Stocks, men der er stadig en "off-set" fejl"! Når jeg klikker på 'Disc' inde under den nye Verbatim DVD 119 kan ligger CD'en for langt ned på tray B. Pos X og Y er sat til hhv 6,5 og 87,0 mm. Jeg kan selvfølgelig bare begynde at eksperimenter mig frem til de rigtige mål, men det vil vist blive lidt dyrt i CD'er...Jeg kan ikke finde andre mål på Tray B end de ydre mål (131,0 mm * 238,7 mm), er det ikke muligt at finde den korrekte placering af CD'en? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Min siger..
Width: 131 / Hight: 238.700 Disc: Outer radius 59,250 Inner radius: 11,000
Position (x/y) 6,500 / 87,000 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Når du printer skal der under setup stå:
Paper Size: Cd holder B Source Cd-holder
/M |
||
![]() |
||
![]() |
|
hmmm - siger min også. Så må jeg nok bare prøve mig lidt frem...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
...men mange tak for hjælpen, jeg blev klogere på hvordan Nero virker:-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |