|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 21-August-2007 kl. 21:41 |
Er der nogen der har gjort sig nogle erfaringer med denne projektor? |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg har sådan én og jeg er rigtig fint tilfreds. Støjniveauet er meget lavt, og opløsningen og billedet er fint. Ikke toppen af poppen, men utroligt meget projektor for pengene. (jeg købte min brugt til en flad pris). Den er bestemt værd at få kalibreret!!! Min er blevet det, hvor det kalibrerede setup ligger som et seperat user-setup, og der er meget forskel. Jeg skiftede fra en InFocus IN72 til denne, og det var et rigtigt godt bytte! Eneste svaghed Sony'en har i forhold til til IN72'eren er, at jeg synes HS50'eren kræver en større grad af mørklægning før den leverer varen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |