|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 27-August-2007 kl. 14:40 |
Jeg har blevet ret træt af at se på min tv kvalitet så nu vil jeg have mig en FireDTV box, i den anledning har jeg nogen spørgsmål. Jeg har TDC kabel tv, og jeg kan se at man kan få Discovery HD, men jeg kan ikke finde ud af om den er med i Fuldpakken eller om det skal tilkøbes ved siden af? Min maskine er en Medion Epc2 med en Pentium D 2.8Ghz cpu og 2 Gb ram, er det nok til at kører flydende Hd tv igennem FireDTV boksen. Jeg har søgt en del på nettet og har egentligt ikke kunne finde noget kritik på den udover den er lidt små dyr, er der nogen som har nogen plusser eller minusser til denne boks? Mvh Lasse. |
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Din maskine vil nemt kunne afspille DiscoveryHD, som sender i mpeg2. Den vil nok have svært ved Canal+HD, som sender i H.264 medmindre dit grafikkort kan aflaste CPu'en. DiscoveryHD er med uden ekstra betaling indtil Oktober 2007 (indtil videre).
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er ikke til at svare på, når du ikke nævner det vigtigeste, nemlig dit graffikkort. Har det hardware understøttelse for MPEG, så går det fint nok, men ellers vil jeg mene din maskine ryger ind i problemer, når det skal flytte rundt på 1920x1080 store billeder.
|
|
![]() |
|
lasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Jeg tjekker lige hvilket grafikkort der sidder i den når jeg kommer hjen. Kan det passe man SKAL bestille en ekstra kanalpakke med når man skal have et selectorkort? |
|
![]() |
|
![]() |
Mit grafikkkort hedder Intel 82945G. Hvis jeg skal opgradere til noget som kan håndtere tunge hd film hvad kan i så anbefale? bemærk det skal være et kort som er Lowprofile.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Du har et indbygget grafikkort, hvilket ikke er godt nok til hd-tv. Hvilken type slot har du til rådighed? PCI, AGP, PCI-E?
|
|
![]() |
|
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Der er en PCI-E slot i overskud i sådan en maskine.. Men sig lige til hvordan det funker. Har samme medion maskine og overvejer også at køre en dvb-c løsning.. /M Redigeret af magiske - 01-September-2007 kl. 18:39 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Hvad med et Radeon 2400HD Pro med passiv køling og lavprofil?
Ved ikke lige om der medfølger en lavprofil-bracket til det viste kort - men det er da noget, der kan skaffes :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Videre har du et 945-chipset, så det er vel en socket 775? Måske bundkortet vil understøtte en core 2 duo cpu efter en bios-update?
|
|
![]() |
|
![]() |
Grafikkortet sidder seperat fra bundkortet i en pcie port. Computeren har ingen problemer med at vise Discovery HD eller andre HD film. Det kan være jeg skal prøve sådan et Radeon 2400HD Pro. |
|
![]() |
|
![]() |
Sådan et Radeon 2400HD Pro er det godt nok? Ville jeg kunne kører Canal+ HD med dette kort? Har læst en del negativt om det på TGB. :( Redigeret af lasped - 03-September-2007 kl. 15:08 |
|
![]() |
|
![]() |
magiske: Billedet står super god, desværre kører mit ikke optimalt, kan bla. nævne at kanalskift til tider går meeget langsomt, men det er super fedt med Discovery HD. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |