|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 27-August-2007 kl. 19:57 |
Hejsa eksperter. Jeg har lige købt en Pana 42PV70 og en Pana DMR-EH67 DVD-HDD optager. Der bliver max. 1,5 meter mellem de to enheder. Jeg søger et kabel, som ikke nødvendigvis er det billigste, men mere et kabel som måske ville gå under "bedst til prisen" kategorien, hvis der findes sådan noget inden for HDMi kabler. Jeg er helt ny inden for dette område, så jeg håber at een af jer eksperter kunne komme med et godt bud på, hvor man købe dette. På forhånd tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan du gøre hos THansen. Clicktronic. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hej Radiomanden. Først og fremmest tak for dit svar. Jeg har været inde på thansens hjemmeside og fundet det kabel du snakker om. Jeg har også været inde på av-connections hjemmeside, og de har også disse clicktronic kabler. Ved du om disse to er de samme, for så kan det jo bedre betale sig at købe hos av-connection, da jeg her kan få et på kabel på 2 meter, som jeg jo kun har brug for? Her får du lige link til de to sider: http://www.thansen.dk/product.asp?c=1195405632&n=5079783 18&pn=-1968639305 og |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, både THansen og AV Connection forhandler de kabler, THansen er nok lidt billigere, og det betyder jo ikke noget da det jo er de samme. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
De er faktisk billigere ved av-connection. Desuden skal jeg kun bruge to meter, så jeg gider ikke rigtig købe 5 meter hos thansen. Men tak for dit hurtige svar |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hvis du ikke har været ude og spendere endnu, så er her også en del gode HDMI kabler til en billig penge. Bruger dem selv: http://www.avxperten.dk/hdmi--dvi-kabler/digital-hdmi-kabel/ digital-hdmi-kabel.asp
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
AV Connection er Importøren af Clicktronic
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() |
Nogle Aldi butikker har stadig enkelte HDMI kabler tilbage. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |