|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 04-September-2007 kl. 11:00 |
Nu er jeg kommet i en situation, hvor jeg må have eksperternes hjælp - kom frisk Jeg leder efter et ultratyndt museunderlag, der evt. kan påklistres på en hård overflade. Situationen er den, at på min arbejdskontorplads er skrivebordene udstyret med en pengekasse midt i bordpladen med et jernlåg. Overfladen af dette jernlåg er placeret lige der, hvor det er mest naturligt at have sin mus ved almindelig kontorarbejde. Men desværre er overfladen så blank, at den ikke fungerer særlig godt sammen med optisk-/laser-mus, og derfor søger jeg nu en slags ultratynd film, der evt. kan påklistres overfladen af dette jernlåg, så musen kan fungere bedre netop på dette sted på skrivebordet. Det er vigtigt, at tykkelsen på underlaget ikke er for tyk, da der ellers vil opstå en atypisk forhøjning på skrivebordspladen og gøre placering af f.eks. tastatur delvist henover underlaget til en skæv fornøjelse. Jeg håber på nogen rigtige gode skud fra hoften fra eksperterne herinde fra |
|
![]() |
|
Ole R ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg havde en mussemåtte med et tyndt gennemsigtigt plastic lag øverst som jeg kunne lirke af. Det har en nupret overflade som musen kører godt på. Måtten var af typen hvor man kan lægge en reklame ind i.
Jeg har prøvet forskellige folier fra samlemapper o.l., men det virkede ikke godt. Hos boghandleren kan man købe "Spray mount" som giver en klæbende overflade kendt fra opslagstavler. Det holder folien fint på plads og man kan hive folien af og placere den et andet sted. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg bruger en almindelig plastlaminering. Det var oprindeligt et skilt i A3-størrelse, hvor der står 'Advarsel! Gå ikke i nærheden af maskinen, når den arbejder'. Den brugte jeg midlertidigt - troede jeg - indtil jeg fik en anden musemåtte, hvor overfladen ikke røg af. Sådan et lamineret stykke papir er helt fint til en lasermus, og man kan let stille sit tastatur henover. Samtidig er størrelsen rigtig god. Venligst |
|
![]() |
|
FrannerDK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Tak for jeres svar - det er utroligt så hurtig man kan få noget kvalificeret hjælp her på recordere.dk Jeg vil selvfølgelig prøve jeres forslag af, men mine tanker gik i retning af om der ikke allerede findes noget fabrikeret film til påklæbring af faste overflader, som gør musens "reaktionsevne" bedre. Er der nogen, som kender til sådan noget film? |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Du kan få en ganske tynd musemåtte hos amnesty international http://butik.amnesty.dk/group.asp?group=11&sub=11 Hvis du er i nærheden af Ballerup, kan du afhente 1 stk. hos mig, jeg har et par stykker i overskud. Niels
Redigeret af abacus - 04-September-2007 kl. 20:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |