|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() Sendt: 21-September-2007 kl. 14:22 |
Hej folkens på recordere.dk Der finnes en masse flotte billeder af jeres setup, men kunne du tænke dig at lave en tegning så vi kan se
hvordan du har connectet dit Stereo/ Surround/ AV/ HTPC anlæg. Meget gerne med navnet under apparat billeder, og lednings føring eller pile, så man ser hvad der går til hvad. Personligt syntes jeg det giver et godt overblik, og du har måske allerede lavet en tegning da du planlage hvordan dit setup skulle opbygges. Jeg lægger ud med en tegninger som jeg har uploadet på www.imageshack.us før de er lagt på denne tråd. ![]() _____________________
Prøv at holde billede bereden inden for 800 Pixel så vi ikke ødelægger forummets layout.
Hjælp til dine tegninger. PhotoFiltre:
Er et billede program du kan få glæde af når du laver din tegninger.
Du kan indlægge Dansk tekst i programmet, og det er gratis. Læs og download her:
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
___________________________________________ Er det program jeg bruger mest når jeg laver mine tegninger.
_____________________________________________ Når man har lært at bruge de 2 programmer er det meget nemt.
![]() Prøv dem. ![]() Redigeret af Peter Pan - 09-Marts-2008 kl. 09:18 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Her et fint eksempel fra Milu
Tv'et er egentlig ikke en del af setup'et, men altså, jeg valgte at tage det med. Læg mærke til billedet på tv'et, det er et billedet ud af et vindue nytårs aften - bor øverst på 4. sal. Mvh. Milu |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sidder lige her og venter spændt på den tegning, kom nu igang
|
|
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Hej Så får du da lige en tegning af mit setup Redigeret af vipmlo - 20-Februar-2008 kl. 23:11 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ____________________________
![]() Redigeret af Peter Pan - 17-Juni-2009 kl. 11:12 |
|
|
|
![]() |
|
nayze ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Her er et meget hurtigt sammenstrikket billede af mit setup:
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
vipmlo & nayze
![]() ![]() ![]() Redigeret af Peter Pan - 14-Juli-2009 kl. 23:52 |
|
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg vender tilbage og opdaterer mit indlæg her når Photoshop Elements 6
bliver released engang i Marts. ![]() outdated og mangler PSE til mine layers, Redigeret af MartinJohansen - 20-Februar-2008 kl. 16:12 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Lavet I Paint Hurtigt
![]() ![]() |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |