recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt anlæg, Denon AVR-1507
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt anlæg, Denon AVR-1507

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cql1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt anlæg, Denon AVR-1507
    Sendt: 24-September-2007 kl. 08:22
Hej.

Min gamle Yamaha forstærker er stået af. Derfor overvejer jeg at udskifte mit lydsystem. Jeg har lige fået et Media Center samt et Pana 42PX70 (som så mange af jer andre ).

Mit værelse er 4x5 meter. Det skal primært bruges til film (surround), men skal også kunne spille musik (mest rock og rap).

Jeg har set lidt på følgende:

- Denon AVR-1507, 2000kr
- Dali Concept CT, 1100kr
- (4stk) Dali Concept 1, 750kr  
eller  
-(4stk) Dali Concept 2, 1100kr

Som I nok kan se, er det lidt en økonomipakke, jeg har tænkt mig. Dels er det fordi pengene ikke er til mere, men også fordi jeg bor i lejlighed, og derfor ikke kan 'tillade' at spille vildt højt.

Tilbage til anlægget. Er det noget I vil sige god for, og/eller har I nogle andre imputs...?
/cql

Panasonic TH-42PX70, Denon AVR-1907, Yamaha DRX-2, DALI Concept 2, DALI Concept 1, DALI Concept Center, DALI Sub 12
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2007 kl. 05:29
Du kunne også overveje B&W,
Den nye 600 serie, enten DM685 (1999) eller DM686(1499). Ved godt det er lidt mere end dit budget, men det er sgu nogle gode sager!!  ISÆR da centeren koster 3000. Men det er altså et super sæt. Ellers tror jeg ikke det kan gøres meget vedre til de penge...
Ved at tapeconnections Monitor Audio Radius serie har været super populær!! Så dem burde du måske også høre?

Med venlig hilsen
Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu