|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||
rojser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2006 Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 29-September-2007 kl. 15:35 |
|||||||||||||
er der nogen der kan hjælp mig jeg har problemer med at at se tv mit billed går i sort og jeg får en gul trekant i højre hjørne i proseslinien som siger at min skærm driver stopper med at svare
jeg bruger windows vista home premium AMD Athlon (tm) 64 Processor 3500+ 2.21 GHz 2 GB RAM 32-bit operativsystem skærmkort nvidia geforce 7600GS tunerkort er haupauge wintv PVR pci II
Redigeret af rojser - 01-November-2007 kl. 18:12 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
rojser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2006 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
|||||||||||||
er der ik nogle der kan hjælp mig eller skal i bruge flere oplysninger eller er der skevet noget om det og jeg så bare ikke kan finde det
som i nok kan se er jeg ik en haj til det her mediecenter noget Redigeret af rojser - 04-Oktober-2007 kl. 16:37 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|||||||||||||
Gå ind på www.nvidia.com og se om ikke der er en nyere driver til dit skærmkort. Evt. geninstaller driveren til det.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
det har jeg prøvet men uden resultat . har hentet den her driver og jeg mener det er den rigtig . men hvad ved jeg
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
da jeg køret med med xp skulle jeg bruge power dvd dekoder for det kunne kører. skal jeg også bruge dekoder til vista og hvilken vis det er |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
finnbl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
|||||||||||||
Der er også en supportside på hauppauge : http://www.hauppauge.com/pages/support/support_pvrusb2.html Du skriver ikke om du anvender et specielt program....
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||||||||||
Det er godt nok en dårlig case du har her. Jeg tror ikke du har en forkert nVidia driver. den plejer at brokke sig hvis der ikke er et grafikkort der passer til driveren. Jeg tror du må den LANGE vej. 1. Backup af vigtige data 2. Reinstaller operativsystem 3. installer antivirus 4. installer alle Windows updates 5. installer nyeste Grafikkortdrivere 6. installer nyeste drivere til dit TV Kort 7. Installer Codecs (nVidia PureVideo er ret god) Of you go! Redigeret af MCenterFreak - 13-Oktober-2007 kl. 01:52 |
||||||||||||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
jeg bruger ikke et specielt program bare mediecenteret har lige geninstaller operativsystem men med winvista home prem 32-bit da 1pk men uden held men før jeg geninstaller hade jeg ikke installeret nvidia purevideo så det prøver jeg nu håber det hjælper på forhånd tak Redigeret af rojser - 28-Oktober-2007 kl. 22:32 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||||||||||
P.S. Husk antivirus FØR alt andet, når OS er inde
|
||||||||||||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
lige for at værer hele sikker på at jeg ikke mangler at instaler noget det jeg gør er instaler operativsystem og antivirus ( Bullguard bruger jeg )og lade windows hente og instaler de opdateringer der er , også henter jeg nyeste driver til mit grafikkort geforce 7600GS og til mit tunerkort haupauge wintv PVR pci II skal jeg så bare instaler dem eller skal jeg fjerne de gammel drivers først når det så er gjort kører det så eller mangler jeg at instaler noget og hvad er det for en fil man ser livetv i er det mpg 1-2 eller er det noget helt andet |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Hvis du har installeret operativsystem fra bunden så er der ingen drivere til TV tuner kortet der skal fjernes før du installerer de nyeste drivere fra Hauppauge. Det du ser live TV i er Windows Vista MediaCenter, men husk lige Codecs (nVida PureVideo f.eks.) først Så skulle du efter en kanalskanning være kørende
|
||||||||||||||
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
er der en der kan hjælpe mig med at finde den rigtigt driver til mit grafikkort Geforce 7600GS for jeg tror det er den forkerte driver jeg har eller også er det mig der ikke instalrer den rigtigt . Er det ligemeget om det er en dansk eller engelsk version, når styresystemet er dansk ? den driver jeg har er :
|
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |