|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 18:07 |
Kører med PVR500 kort under vista med et 7600GT kort i. Nu sidder jeg og ser noge optagelser og hver 5sek laver den nogen små hak. Nogen der ved hvad det kan skyldes?
\René |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
> Renè Jeg har oplevet det da jeg anvendte en forkert grafikkort driver. Men med den rigtige (nyeste) driver installeret blev det ok på mit ATI X1250 grafikkort som er den del af mit bundkort /Kurt |
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Prøv at slå dit antivirus fra og se om ikke det hjælper. Nok ikke en permanent løsning, men visse antiviusprogrammer giver prøblemer af den slags. |
|
![]() |
|
Sarchasmo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Et vildt gæt: Du bruger SVHS stikket? Vista+Nvidia+SVHS=hakhakhak. Og ligesom de fleste andre Vista-problemer, så er det ikke Microsofts skyld. Se mere her |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |