recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende mp3 tags, AlbumArtist m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketManglende mp3 tags, AlbumArtist m.m.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KaNo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende mp3 tags, AlbumArtist m.m.
    Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 17:29

Jeg har tidligere rippet en masse af mine cd'er på andre maskiner og har altid kun benyttet kunstner og titel, mens filen så havde nummer 01, 02 osv. Hvert album var så opdelt i foldere med navnet på albummet.

WinAmp har altid været glad for den opdeling og det har jeg også :-)

Nu er der så Vista Media Center, som vil have alle tags udfyldt, herunder AlbumArtist for ikke at lave totalt rod i listen over ens musik.

Jeg har testet mange programmer, heriblandt "AV Art Fixer", men selvom den siger at et album er blevet fikset, kan jeg åbne filen i WinAmp og se at der aldrig er sket en fløjtendes fis med tagget. Jeg har den mistænkt for at gemme info i en database og ikke på den enkelte fil?

Hvilket program kan hjælpe med at rydde op, tildele tags og generelt gøre min rippede musiksamling Media Center klar?

KaNo
Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 17:57
Prøv at tage et kig på Tag&Rename. Det bruger jeg selv og jeg er godt tilfreds med hvad det kan.
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu