|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 18:56 |
Hejsa derude!! Er meget på udkig efter en løsning på en media player og har læst om den her. medialounge d-link dsm-750. Er der nogen der kender noget til den og evt. hvor den kan købes og hvad prisen på sådan en er?? Håber nogen ved noget. har tænkt mig at sætte den sammen med en nas fra d-link de to virker sammen uden at computeren skal tændes. På forhånd tak |
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Er der virkelig ingen derude der har nogen erfaringer med d-link dsm 750?? Hvis det ikke er sådan en jeg skal have hvad skal jeg så købe??
|
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Så vidt jeg ved er den ikke kommet i handlen endnu, så måske det er derfor at der ikke rigtig er nogen der har erfaringer med denne.... Jeg er også på jagt efter en afspiller og er faldet over denne, som jeg synes ser meget interessant ud http://www.popcornhour.com
Mvh. Christian
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Den er ikke så nem at få fat i jf. : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27905& PN=1&TPN=4 Venligst |
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Nææ, men på et tidspunkt får de vel produceret nok!!! Desuden venter jeg på at den kommer med wlan. Har læst at det skulle være til december. Mvh. Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg har ikke meget forstand på det men har godt læst om den overstående popcorn, hvad er fordelen ved wlan og hvad bruger den nu?? og er der nogen er har nogen erfaringer med maskinen?? skal man være en eller anden super bruger for at få den til at virke eller et det næsten plug and play?
|
|
![]() |
|
![]() |
Fordelen ved wlan for mig er, at jeg ikke skal trække et ethernet kabel fra 1. sal ned i stuen, hvor den skal stå. Jeg havde tænkt mig også at bruge nas-delen til familiens billeder, dokumenter osv. Netværks kortet i den nuværende model er et ethernet 10/100
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil det sige at den kun kan modtage musik/film via kabel og ikke trådløst fra en NAS?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |