recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - d-link dsm-750
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketd-link dsm-750

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Emne: d-link dsm-750
    Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 18:56

Hejsa derude!!

Er meget på udkig efter en løsning på en media player og har læst om den her. medialounge d-link dsm-750.

Er der nogen der kender noget til den og evt. hvor den kan købes og hvad prisen på sådan en er??

Håber nogen ved noget. har tænkt mig at sætte den sammen med en nas fra d-link de to virker sammen uden at computeren skal tændes.

På forhånd tak

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 09:47
Er der virkelig ingen derude der har nogen erfaringer med d-link dsm 750?? Hvis det ikke er sådan en jeg skal have hvad skal jeg så købe??
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 10:09

Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

Er der virkelig ingen derude der har nogen erfaringer med d-link dsm 750?? Hvis det ikke er sådan en jeg skal have hvad skal jeg så købe??

Så vidt jeg ved er den ikke kommet i handlen endnu, så måske det er derfor at der ikke rigtig er nogen der har erfaringer med denne....

Jeg er også på jagt efter en afspiller og er faldet over denne, som jeg synes ser meget interessant ud http://www.popcornhour.com

Mvh. Christian

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 10:49

Den er ikke så nem at få fat i jf. : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27905& PN=1&TPN=4

Venligst
Søren

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Breddam Breddam skrev:

Den er ikke så nem at få fat i jf. : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27905& PN=1&TPN=4

Nææ, men på et tidspunkt får de vel produceret nok!!! Desuden venter jeg på at den kommer med wlan. Har læst at det skulle være til december.

Mvh. Christian

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 15:36

Ja jeg har ikke meget forstand på det men har godt læst om den overstående popcorn, hvad er fordelen ved wlan og hvad bruger den nu?? og er der nogen er har nogen erfaringer med maskinen?? skal man være en eller anden super bruger for at få den til at virke eller et det næsten plug and play?

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af knudsendk knudsendk skrev:

hvad er fordelen ved wlan og hvad bruger den nu??

Fordelen ved wlan for mig er, at jeg ikke skal trække et ethernet kabel fra 1. sal ned i stuen, hvor den skal stå. Jeg havde tænkt mig også at bruge nas-delen til familiens billeder, dokumenter osv.

Netværks kortet i den nuværende model er et ethernet 10/100

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 14:48
Vil det sige at den kun kan modtage musik/film via kabel og ikke trådløst fra en NAS?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu