Jeg har læst herinde dagligt i snart en måned, men ikke er ikke blevet klog nok til selv at besvare mit spørgsmål 
Der er blevet givet grønt lys fra kassemesteren til at jeg må bytte vores gamle bærbare ud med en stationær og straks ser jeg store muligheder!! Jeg er almindelig forbruger uden særlig indsigt i bundkort og cpu´er. Men fandme om jeg vil købe særskilt computerskærm, computer, hd-recorder, tv, stereoanlæg og spillekonsol, når det tilsyneladende kan lade sig gøre at få det hele i en pakke, og oven i købet til en billigere pris.
Vi har et Sony trinitron stående i stuen. Ja grin bare, men jeg fik det for et kilo i den blå og SÅ var konen glad. På kontoret hvor maskinen skal stå, skal jeg have skærm der også kan køre kabelsignalet når lillemor er kommet først til den gamle kasse.
At maskinen skal stå væk fra stuen betyder den skal kunne tændes på fjernbetjening eller tastatur. (Jeg skal nok lade være med at købe et infrarød). Den skal kunne optage og afspille på begge skærme, og den skal kunne køre spil i direct x 10. Støj og udsende er jo så ikke noget issue.
Jeg håber en eller to jer derude kan se udfordringen i at hjælpe mig her og give mig nogle råd.