|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 23:00 |
har lige samlet en HTPC i et Antec Fusion 430 kabinet hvor der desværre ikke høre en remote control med til. Hvilken skal jeg vælge? Jeg ønsker ikke at have tilsluttet tastatur eller mus, så den skal kunne mere end bare play og stop etc.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Sådan en her er den mest almindelige: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117239 Der er også IR modtager med, som også er indbygget i dit kabinet, men IR modtageren i dit kabinet fungere ikke ordenligt efter S3 standby.. der kører et par tråde om det herinde, søg på antec fusion... |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Kan hele windows-miljøet styres med sådan én? Jeg vil som sagt ikke have mus eller tastatur tilsluttet. Tænker evt. på at sætte den ned under sofaen, da jeg ikke gider kigge på sådan en grimt kabinet. Kan min ikke så en remote med noget ledning så det kun er modtageren der skal stå fremme? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er spørgsmålet om en remote er særlig god til at styre hele windowsmiljøet.. (der er f.eks. ikke muse-funktioner i MCE-remote) Den er primært beregnet til at styre selve HTPC-programmet, og det er MCE-remoten ganske udmærket til. En løsning kunne være også at anskaffe et kombineret tastur/mus enhed, hvis du vil bruge windows-interfacet. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Har været med i tvivl om det Antec kabinet. Tror sku jeg har fundet et andet som lige er hvad jeg søger lian Li PC-C35A black, PSU er kun på 300W men mon ikke det går nu når jeg har alt onboard? Forandrer det noget vedr. remote-kontrol? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |