|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() Sendt: 01-November-2007 kl. 12:36 |
Hej alle.
Jeg står og skal købe en Onkyo 605 men vil gerne ha så stor besparelse som muligt, selvfølgelig. Kan I anbefale en sikker forhandler i Tyskland? De må selvf. også gerne have en fysisk butik men ikke noget krav. Evt. en side ligesom hifipriser.dk hvor alle de billigste forhandlere kommer frem. Syntes ikke pricerunner.de er så god, da den ikke finder alle forhandlere. Tak. Redigeret af Vistrup - 01-November-2007 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
www.idealo.de
Sørg for at du kan betale med kreditkort, så er du sikret af de regler der gælder for handel. Problemet bliver først hvis det går i stykker og skal laves af garantien, så skal den vel tilbage til DE! ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Mange tak for det - Lige det jeg søgte efter.
Man kan købe den til latterlige 3600,- kr. Må man jo sige at være noget af en besparelse. http://www.hifishop24.de/hifishop24.storefront/de/product.ph p?MerchantID=idealo&product_sku=0415300906 Har dog ingen anelse om de leverer en god service. Redigeret af Vistrup - 01-November-2007 kl. 17:19 |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg kan da se at den er på lager flere steder...
Dog ingen erfaring med de pågældende sider. To der er blevet brugt og "godkendt" er er cyperport og schlauershoppen, men der koster den 4K. ![]() Men den ser da ud til at være på lager i både sort og sølv hos mange: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/726395_- tx-sr-605-onkyo.html?ts=1193921821221 MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Jeg har lige bestilt en Panasonic XR59 og en DVDS53 hos http://www.schlauershoppen.de/ skal nok sige til herinde når der sker mere i sagen, men fik dem anbefalet af andre
![]() |
|
/Martin
|
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
schlauershoppen er et helt fint sted at handle. Du betaler med Visa (sikkerhed) og deres levering er meget præcis. Jeg er helt ud tilfreds med min handel hos dem ( onkyo 605 ) prisen var dog 4300 kr - men på det tidspunkt var de eneste omgående leverandøre af onkyo'en. |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
tja jeg købte min hos cyberport.de pr efterkrav til ca 3800... Ohne problemen
|
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Lige præcis Cyberport.de har jeg kedelige erfarineger med - havde nemlig bestilt onkyo'en hos dem først , men kastede håndklædet i ringen efter 3 forsinkelser på leveringen. Men prisen er helt sikkert i den rigtige ende af skalaen. |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar alle sammen.
Rulle - Det må du meget gerne. Jeg regner med at bestille den i morgen. Hvor lang tid plejer der at gå før man har varen? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fundet de to billigste forhandlere. Men har jeg lige et par spørgsmål.
Links til de to steder. http://www.d-living.de/d-living.storefront/de/product.php?pr oduct_id=19d83fcc9243d19251f1557631d535ab&product_view_s tep=2&sid=a4cdae6c15e4328552f6b38b63e35366 http://www.pearvillage.de/cms;digitalkameracamcorderscannerd vd;kernel.65;1.html?pid=ce1b4e4c2781ad3735c98990221d93a6& ;&portal=14 Den koster 480 euro begge steder, altså ca. 3600 kr,-. Hvor er fragten billigst? Der hører fjernbetjening med, ikke? det er ikke tilbehør? Fatter altså bare ingen tysk.. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Burde du så ikke handle med en forhandler du forstår, så han også ville kunne hjælpe dig under opsætning og bagefter ![]() |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Hehe good one CSN
Fik en mail igår at der desværre var leveringstid på 1-2 uger på dvdafspilleren, men de selvfølgelig sendte den hurtigst muligt og ingen penge trak inden da. Jeg skulle endelig skrive hvis jeg ville annulere ordren pga det. Skulle også skrive hvis jeg havde andre spørgsmål. Så indtil videre god service |
|
/Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |