Hej - det måske ikke et svar, men nærmere et yderligere spørgsmål:
Jeg har en PC med MCE2005 og har I flere år været tilfreds med dette system koblet op til Hauppauge 500 MCE dobbelt tuner. Jeg har nu tænkt og investere i en fladskærm 50" og tog nogle optagelser på DVD med et par udvalgte fladskærmsbutikker. Min konklusion var at anolog optagelse i den kvalitet som mit antenne netværk (kabel TV fra TDC) tilbyder ikke er godt nok til visning på 50".
Derfor købte jeg en FireDTV med DVB-C tuner som jeg ville have til at virke med min MCE2005 - det kort fungerer fint. Mit problem er at jeg ikke kan få 3 tunere til at virke under MCE2005 (kendt problem som man kan finde et hack til) - men endnu værre er at når jeg sætter FireDTV til kan jeg heller ikke få bare den ene analoge kanal med fra Happauge kortet (hvordan gennemfører man sådan en opsætning i MCE2005).
Hvilken opstilling har du siden du kan få både DVB-C tuner og Happauge kort til at fungere ? 
Er der nogen som har erfaring i opsætning af MCE2005 med 2 tuner kort af ikke samme mærke hvor det ene er DVB-C og andet kort ? 
ps. FireDTV tuner og kanel skift fungerer bare perfekt (også med kobling af kanaler fra DVB-C tuner til program oversigt !)- jeg har dog oplevet det lansomme kanal skift på eksempelvis SONY fjernsyn med DVB-C tuner og de siger at den lange skifte tid er pga. de informationer som skal modtages og bearbejdes først ?!? (uden at dette skal starte nyt forum)
pps. software og kort kører på Medion PC fra Aldi med 3 Ghz hypertrading processor og 2*512 PC3200 ram - og det fungerer meget fint ! 
Det var mine input og spørgsmål - MVH Jan