|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 05-November-2007 kl. 01:26 |
Hej allesammen
Jeg sidder og leder efter en computer der skal fungere som medie center til mit nye TV og jeg faldt så over http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315852 Jeg skal kun bruge det til at hente film og afspille dem, høre musik, optage osv. Nogen der har det derhjemme eller vil mene jeg skal købe noget andet? Jeg har ikke mange penge at gøre med så det her er jo ret billigt for at være ærlig. og så er der vista med og det er jo herligt ![]() takker mange gange på forhånd ![]() Mvh Casper Redigeret af Lolianzo - 05-November-2007 kl. 01:28 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
En fin PC
![]() Men ellers vil jeg tillade mig at reklamere for min egen HTPC, jeg netop har sat til salg har på siden. Annonce. Redigeret af dr_schlemer - 06-November-2007 kl. 11:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |