|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 05-November-2007 kl. 19:17 |
|
Hej. Begyndte pludselig at få følgende fejl. Når jeg klikkede på kontrolpanel, så fik jeg en besked om at Windows stifinder stoppede med at fungere og genstartes Jeg geninstallered min Vista Home Premium og nu virkede det igen. Men nu ca. 1 uge efter, får jeg samme fejl Nogen der kan sige mig hvad problemet er og helst hvordan jeg løser det |
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Du skulle vel ikke efterfølgende have instaleret Nero 8? Link
|
||
PV
|
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
Jo, jeg har den nyeste Nero version 8. Er det den der laver problemerne?
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har lige fået dette svar fra Nero, som løser problemet: Please go to the folder where you have Nero installed (e.g. C:\Program Files\Nero\Nero 8\Nero Toolkit) and rename the file "NeroBurnRights.cpl" to "NeroBurnRights2.cpl". You should be able to access the control panel again. The problem will be solved with one of our next updates. Kindly excuse any inconvenience
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Typisk Nero
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |