|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 05-November-2007 kl. 22:13 |
3. generation er næppe kommet på markedet før priserne dumpes. Det her er da et tilbud der vil noget.
|
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Det vare desværre vist bare længe inden vi får sådan nogle tilbud i lille Danmark... |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Noget lignende i sverige, dog ikke seneste version: Fås det hos Elgiganten i DK.? Nejda...... EDIT: Jo det fås i DK, men til 4500.- hva sker der for dem...... Redigeret af vasen - 06-November-2007 kl. 08:12 |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Tja, jeg har bestilt EP30 i Holland til ca. 2500 kr inklusiv forsendelse:) Af en eller anden grund er den billigere i Holland end Tyskland.
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
URL til butikken.?
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Nu ved jeg ikke om denne: http://www.directsale.nl/shop/product_info.php?products_id=3 182 leverer til DK, men den koster 2400,- + fragt OG incl. 7 HD-DVD film!!! |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Det lyder da ikke tosset.. Nogen der har set eller prøvet den? Ellers - Simon må du da gerne lige smide en besked med dit førstehånds indtryk når du får den hjem. Det ser jo ikke ud til at den mangler noget. Redigeret af Balduric - 06-November-2007 kl. 09:38 |
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Nogen der ved om der er DK tekst på de film? Ellers bliver damen sku ikke glad
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Hvis du kan få afspilleren og 7 film for 2400,- + fragt, betyder DK tekster vel ikke det store? Jeg mener, når du skal købe film i fremtiden, kan du jo købe dem med DK tekster. Redigeret af Boogie - 06-November-2007 kl. 10:09 |
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Nej for mig betyder det intet men det gør det for damen og det er trods alt nemmere at overtale hvis jeg kan sige filmene har dk tekst. Den passer jo perfekt til mit nye tv Tosh 47" z3030D
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke der er DK tekster... |
|
![]() |
|
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
Det er præcis der, jeg har bestilt. Men de lægger omkring 30 Euro oveni for fragt til DK, men stadig billigt. Desværre har de den ikke på lager endnu og der går nok endnu et par uger før jeg har afspilleren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |