|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tma_it ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 06-November-2007 kl. 20:49 |
Kan man tilslutte Denon DHT-FS3 til Beogram 5000? Hvilke udgange er der på Beogram 5000, som man kan bruge? Skal man have en speciel ledning?
Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
tma_it ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Beogram 5000 er en pladespiller.???? Redigeret af cnn3 - 07-November-2007 kl. 11:12 |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Og hvad skulle Denon tingen så være?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener selvfølgelig Beomaster 5000, som er en forstærker/radio. DENON DHT-FS3 er et højttalersystem med integreret forstærker. Kan man så tilslutte højttalersystemet til beomasteren via aux-udgangen på beomasteren og dermed bruge den som forforstærker? Hvor får man en ledning med de rigtige stik henne? |
|
![]() |
|
![]() |
Er du sikker på det ikke er en AUX- indgang der er tale om? Isåfald vil det ikke virke. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Kunne du ikke lige give nogle links?
Hvis jeg har forstået det ret, så har du et effekttrin ~ en forstærker i dine højttalere. Derfor skal du bare have et lineært signal til dem. Det svarer til at have en forforstærker, som varetager signalbehandlingen. Den sender så et (lineært) signal ud til et effekttrin. Uden at kende din Beomaster, så vil jeg mene, at der må være en lineær udgang fra den. DET ER IKKE højttalerudgangen, fordi den er forstærket=meget strøm ![]() ![]() Hmm, nu ser jeg, at du snakker om en AUX ~ auxiliary- udgang. Det er formentlig dén, du skal bruge! Kabler og stik findes hos AV- Connection.dk, allekabler.dk eller KablerOnline.dk. De har alle B&O-kabler. Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Søren!
Tusind tak for dit svar! Det er lige præcis det, der er sagen. Jeg er nok mest interesseret i, at høre om nogen har prøvet det. Jeg må vel bare købe en ledning med passende stik, og så se om det virker. /Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |