|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() Sendt: 18-November-2007 kl. 11:15 |
Er der nogen der har prøvet dette? http://www.team-mediaportal.com/files/Download/Plugins/EPGor TV/MCETvServerClient/ Med dette plugin skulle man kunne bruge Mediaportals tv server i XP MCE og Vistra MCE så man kan kombinere forskellige typer tv kort. Det interessante ved det er vel egentlig også om man så kan kan få undertekster på DVB-T kanaler i MCE. Hjemmeside: http://www.heerfordt.com/ Redigeret af stefanb - 18-November-2007 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
C_Bak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
har ikke prøvet, men det lyder spændende. burde vel også understøtte analog og digital tuner på samme tid så?
|
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hej stefanb Det lyder rigtig spændende. Vender du tilbage når du har prøvet det?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Synes også det her lyder som en interresant ting. Jeg ser meget frem til en anmeldelse
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
Jeg har tænkt mig at rode lidt med det i aften så jeg skriver lige tilbage når(hvis) jeg får det til at køre.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Lyder meget interesssant.. glæder mig til at hører nærmere om.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så kom det op og køre. Ingen problemer i at få det sat op. Det mest problematiske var at få Mediaportals tv server op og køre, men hvis man følger guiden på deres hjemmeside er der egentlig ikke så meget at komme efter. Det hele kommer næsten af sig selv. Men... Når man nu går ind i den nye menu i MCE (my tvserver client) er der godt nok lang responstid inden der sker noget. Det virker meget tungt. Og så er det åbenbart meningen at man kun skal SE fjersyn og ikke optage fjernsyn. Og ingen af kanalerne er med i programguiden eller noget selvom der er beskrivelse på kanalen når man skifter. De eneste muligheder der er i My tvserver client er EXIT OG CHANNELS ikke andet. Og underteksterne har jeg heller ikke set meget til, men timeshifting virker trods alt. Men nu da det er ret nyt mon ikke så der kommer flere features med tiden.
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
det vil sige at denne her ikke udskifter/overtager Microsofts TV engine i mediacenter?
Der bliver blot lavet et nyt menu punkt hvor man kan vælge denne her.. helt uden om resten. Det skuffer mig lidt. det ville have været rigtig fedt hvis den var helt usynlig men bare kørte i stedet for standard tv enginen og så man fik flere muligheder. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hmm lidt skuffende, hvis man ikke kan optage med det er det jo næsten lidt ligemeget, men må da håbe de får det fixet så det også bliver muligt..
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er korrekt at der bare kommer et nyt menupunkt helt uden om microsofts tv engine. Hele ideen er vel egentlig at man bare har en Mediaportal tv server til at køre på en tilfældig pc med tv kort et eller andet sted på netværket. Og at man så kan kører MCE på alle andre pcer på netværket og bare bruge serveren som optager-tvkort osv. Det er jo i bund og grund tv serveren der styrer det hele. Sådan fungerer det i Mediaportal hvor det hele for øvrigt virker...undertekst, optage funktion, programguide osv. Så mon ikke der kommer en nyere vers på et tidspunkt der understøtter det hele når mediaportals client plugin virker uden problemer.
Redigeret af stefanb - 21-November-2007 kl. 08:00 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Lyder dog spændende. Kan man på nuværende tidspunkt bruge til at kombinere digitale og analoge kort i MCE? (MCE installeret med floppyTV, TV server med analogt kort).
Eller stopper TV Server også alle MCE services (som MP gør)? Redigeret af NikolajC - 21-November-2007 kl. 17:25 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Det virker sgu umiddelbart meget godt. Har mit MCe sat op med en enkelt floppyDTV tuner. Kan så køre TV Server med dual hauppauge mce500 samtidig og se analogt TV inde fra MCE via plugin'et. Smart nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |