|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MartinL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 19-November-2007 kl. 20:19 |
Hej allesammen. Jeg har kigget lidt på Squeezebox v3. Den skal mest bruges til at høre netradio på. Da den jeg har på nuværende tidspunkt har problemer med at modtage DR's netkanaler samt P3, ville jeg høre om der er problemer med Squeezebox på dette område. Hvis der ellers er nogen der har kommentarer til squeezeboxen, både positive og negative, vil jeg også meget gerne høre om dette. På forhånd tak. Martin Redigeret af MartinL - 19-November-2007 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
MoeKim ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Der er ingen problemer i at høre drs netradio. Det kan endda lade sig gøre igennem SqueezeNetwork så du behøver ikke at have en computer tændt.
Der ligger et par gode beskrivelser af hvorledes i Slimdevices forum. Jeg er selv den meget glade bruger af 2 Squeezeboxe i hjemmet, og der er efter min egen mening intet der kommer op i nærheden af den i lydkvalitet til de penge. Desuden er den så fleksibel og udvidbar, at man næppe kommer til at savne noget. |
|
![]() |
|
tommas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Du kan også via Slimdevices hjemmeside downloade et modul der inde mange netkanaler. Deriblandt alle dr's dab kanaler. Link. http://wiki.slimdevices.com/index.cgi?PluginsAudio AlienBBC
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
For ikke at nævne alle DR's mange fede podcast, som kan streames
![]() Så kan du spare sammen til en NAS, så du også kan høre din egen musik på et senere tidspunkt. Venligst Søren |
|
![]() |
|
MartinL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Jeg har nu købt en squeezebox, og der er kun en ting der irriterer mig..... hvorfor har jeg ikke købt den før...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |