recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MartinL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox
    Sendt: 19-November-2007 kl. 20:19

Hej allesammen.

Jeg har kigget lidt på Squeezebox v3. Den skal mest bruges til at høre netradio på. Da den jeg har på nuværende tidspunkt har problemer med at modtage DR's netkanaler samt P3, ville jeg høre om der er problemer med Squeezebox på dette område.

Hvis der ellers er nogen der har kommentarer til squeezeboxen, både positive og negative, vil jeg også meget gerne høre om dette.

På forhånd tak.

Martin

Redigeret af MartinL - 19-November-2007 kl. 20:20
Til top
MoeKim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-August-2007
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2007 kl. 22:05
Der er ingen problemer i at høre drs netradio. Det kan endda lade sig gøre igennem SqueezeNetwork så du behøver ikke at have en computer tændt.
Der ligger et par gode beskrivelser af hvorledes i Slimdevices forum.

Jeg er selv den meget glade bruger af 2 Squeezeboxe i hjemmet, og der er efter min egen mening intet der kommer op i nærheden af den i lydkvalitet til de penge. Desuden er den så fleksibel og udvidbar, at man næppe kommer til at savne noget.
Til top
tommas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 21:01

Du kan også via Slimdevices hjemmeside downloade et modul der inde mange netkanaler. Deriblandt alle dr's dab kanaler. Link. http://wiki.slimdevices.com/index.cgi?PluginsAudio AlienBBC

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2007 kl. 21:29
For ikke at nævne alle DR's mange fede podcast, som kan streames
Så kan du spare sammen til en NAS, så du også kan høre din egen musik på et senere tidspunkt.

Venligst
Søren

Til top
MartinL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-September-2007
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2007 kl. 16:11
Jeg har nu købt en squeezebox, og der er kun en ting der irriterer mig..... hvorfor har jeg ikke købt den før...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu