|
Digi cam til omkring 1k |
Besvar |
Forfatter | |
Arvid
Bruger Oprettet: 20-August-2006 Status: Offline Point: 79 |
Emne: Digi cam til omkring 1k Sendt: 25-November-2007 kl. 21:34 |
Ved ik lige om det er det rigtige sted at spørge, men jeg søger et
lækkert digital kamera til omkring 1000kr. Det er en gave til min kæreste.
- Det skal se lidt smart ud (helst ikke være for stort) - Det skal tage ok billeder - Det skal ikke være for kompliceret at bruge (kvinder og teknik) - Det skal selvfølgelig kunne overføre billeder til computeren Håber nogen kan hjælpe mig her... |
|
Phil
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
Sendt: 26-November-2007 kl. 08:17 |
Hej Arvid
I prislejet omkring de 1000 kr, er det næsten ligegyldigt hvad du vælger...næsten.. Gå efter mærkevarer på tilbud, f.eks. den Sony de har i Føtex(tror jeg) til 999,-
Mvh. Phil |
|
DonSilicone
Super bruger Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Sendt: 26-November-2007 kl. 09:27 |
Hvis du går op til 1300 kr. kan du faktisk få rimeligt gode kameraer: Det bedste til den pris, hvis man går op i detaljer som billedkvalitet, efter min mening (Canon Powershot A570 IS): Og det, jeg tror er et nærmest perfekt match til dine ønsker (Canon Digital IXUS 70): |
|
Phil
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
Sendt: 26-November-2007 kl. 10:24 |
Jeg er selv stor Canon fan, så jeg vil give DonSilicone fuldstændig ret.... Især Ixus'erne er lækre. Men der blev spurgt til kamera til ca. 1000,- og der ville jeg give det samme svar som før. Det sker dog du kan være heldig og finde et Canon til den pris også. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |