|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() Sendt: 02-December-2007 kl. 18:38 |
Jeg har købt nogle WMA musik filer på nettet og havde tænkt mig at lægge dem på min PS3, men det kan jeg tilsyneladende ikke få lov til. Jeg kan ikke engang se dem på min USB stik. Kan en PS3 fikses så den kan læse beskyttede musik filer? Jeg går i hvert fald ud fra at problemet skyldes at filerne er beskyttede. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
PS3 kan så vidt jeg ved slet ikke spille WMA-filer - kun .MP3-filer.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Mit bud på løsningen er at: Gå ind i menu Indstilling, undermenu Systemindstillinger og aktiver WMA playback Se http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/setti ngs/index.html Følende filtyper kan i følge brugervejledningen afspilles
|
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Det har jeg gjort. Men der står i manualen at beskyttede filer ikke kan afspilles, hvilket jo er ret træls, da man i så fald vel under ingen omstendigheder kan afspille kommercielt musik hentet fra nettet. Eller er der noget jeg har misforstået? |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
Okay - den kan altså godt afspille WMA-filer (bruger aldrig det format)...
Men kopibeskyttede WMA-filer kan den ikke klare. Det ville kræve, at Sony skulle betale licens til Microsoft - nok ikke noget, de er alt for vilde med ![]() Du kan jo så konvertere dem til .MP3-format, evt. ved at afspille dem på din PC, og så optage dem samtidigt ("loopback"-recording). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |