|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jydenleif ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 07-December-2007 kl. 19:07 |
|
hej
er der nogen der har erfaringer eller hørt noget om dette tv tuner.? se link http://www.digitalrise.biz/pro... # og kand det bruges til tdc kabel tv? mvh leif |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Som det jo fremgår, så er der kabeltuner i, og ligeledes, som jo kræves til Kabel, er der CA modul slot. Det er bare ikke oplyst hvilken TV standard kortet bruger. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Er det en PAL Tuner, så skulle det være OK. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
der står ikke noget om Win MCE, så hvis det er det program du har planer om at bruge det sammen med, ville jeg lige spørge producenten først om det virker... der skal jo bruges nogen specielle drivere før det virker, ligesom dem floppyDTV folkende har lavet til deres DVB-C tuner. Det ligner meget et andet DVB-Ctuner kort der har været fremme, det hed twinhan, og det virkede vist ikke ordenligt under Win MCE, det er derfor jeg siger det. Redigeret af Pizzabager - 07-December-2007 kl. 20:07 |
||
![]() |
||
jydenleif ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
til pizzabager
ja jeg tror du har ret i at det er det samme. de floppydtv er nok bedst, men det koster mange penge når man skal bruge to af dem! tak for hjælpen mvh jydenleif |
||
![]() |
||
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
|
Jeg fandt en side hvor der stod at Digitalrise og Twinhan kortet er ens, og så vidt jeg ved så er Twinhan kortet ikke lige til at få til at køre i Vista MCE...
|
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
floppyDTV er faldet lidt, her er det med viaccess cam til 1360, så mangler du dog stadig 2 stk TDC kort, http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=163320 Redigeret af Pizzabager - 08-December-2007 kl. 16:36 |
||
![]() |
||
![]() |
|
tak for informationen. men jeg bliver dog forvirret. for hvis man kigger på edbpriser står der det er en dvb-c tuner, men hvis man ser på pcnetto, står der det er en dvb-t tuner.
kun på mm vision står der at det er en dvb-c tuner, og der koster den over 1800kr. hvad skal man regne med? mvh leif |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Ser man på de andre, der også DVB-T modul.. Der er det svenskerne bruger... Men det kan pt. ikke bruges til noget i Danmark, udover at modtage de 3 ukodet DVB-t kanaler... |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm lyder mystisk, hvorfor skulle de sælge en pakke med et DVB-T kort og Viaccess cam, det giver ingen mening, mon ikke det er DVB-C, også de har skrevet forkert, midt data, pcnetto, og den sidste er jo alle den samme ejer og samme lager, MM vision er sin egen. Jeg ville kontakte dem og hører om det er en fejl, det vil jeg næsten tro det er. |
||
![]() |
||
runner123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Jeg har kontaktet PC-netto idag og talt med deres salgsafd. De har KUN Floppydtv DVB-T. Så det er IKKE en skrivefejl... |
||
![]() |
||
![]() |
|
LOL spurgte du dem så hvorfor de solgte et ubrugeligt Viaccess cam med så? det kan PT kun bruges med DVB-C... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |