recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor & Floppydtv!?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZaptor & Floppydtv!?!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor & Floppydtv!?!
    Sendt: 17-December-2007 kl. 07:25
hejsa,

Jeg har fået zaptor bokse installeret i sidste uge, og det er så også fint nok. Jeg fik samtidig tilsendt et nyt kort jeg skulle bruge til mit mediecenter, men kan ikke få den til at virke.

Tidligere har jeg kørt med SmartWi fordelt ud til 2 x FloppyDTV med et samsung kort som virkede perfekt. Men med det nye kort kan jeg ikke få forbindelse til de krypterede kanaler.

Er her nogen som har fået et af de nye irdeto zaptor kort som det virker for? Grunden til jeg spørger er jeg vil igang med at fejlsøge, og hvis jeg får at vide andre kør med kortet så er en af mine bekymringskilder væk...
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 08:30
Har du set at der er en opdatering af driver på digital-everywhere.com som netop går ud på krypterede kanaler i MCE?
Den Ben
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 09:15
Ja har godt hentet ny firmware og lagt den på og så hentet den nye driver men har ikke smidt den på endnu da jeg jo kørte fint før med den driver der var på.

Meningen med den her tråd var sån set også bare og høre om der er nogen der har fået de nye zaptor abonnementskort til at køre i mce?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu