recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meget LAV lyd ved disc-afspilninger (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMeget LAV lyd ved disc-afspilninger (PS3)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jenslyn87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2007
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Emne: Meget LAV lyd ved disc-afspilninger (PS3)
    Sendt: 21-December-2007 kl. 16:05
Hej alle

Mit setup med PS3 + samsung m87 fungerer fint, men der er en lille ting, der generer mig. Hvordan søren kan det være, at lyden ved dvd og blu-ray er så helvedes lav sammenlignet med alt andet? Både normalt tv-signal og trailere samt spil liggende på PS3'en kører med langt højere volume. Jeg skal typisk ramme omkring 25 ved disse feeds for at få noget tilfredsstillende, hvorimod jeg skal op omkring 70 ved blu-ray og dvd!

Nogen idéer? Tak :)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 19:58

Tjek at du ikke har fået sat nogle lyd formater op som dit tv ikke understøtter. Lad evt. PS3éren selv "snakke sammen" med TVét om lyd opsætningen.

Jeg har netop erfaret samme problem, da jeg satte et Sharp tv direkte til PS3éren. Før gik PS3éren via min Yamaha receiver (med HDMI), og havde derfor en hulens masse lyd formater den kunne sende på. Men fordi jeg bare tog hdmi stikket ud og satte det i Sharp tvét, så var lyden lige pludselig meget underlig ved afspilning af BD film.

Jeg gik ind i PS3éren og satte HDMI lyden op til auto, og vupti, så havde jeg normal lyd gennem Sharp tvét.

Ihvertfald er det en mulighed værd at prøve.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu