|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 22-December-2007 kl. 10:39 |
Hej Jeg er lige gået fra et singel Asus DVB-T tuner kort til et Dual DVB-Tuner. (WinTV-NOVA-T-500 Dual DVB-Tuner). Efter deet skift har jeg mistet lyden på DR1. På TV2 og DR2 er lyden fin. Jeg har prøvet at installere WinTV der følger med kortet og her er der lyd på alle kanalerne. Jeg har dog bemærket at på DR1 i WinTv er der 2 lydspor (danish og dansih) hvor kun den første virker. Jeg bruger ffdshow men har ikke lavet nogle ændringer efter skiftet. Nogle ideer?
|
|
![]() |
|
AllanHvass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hej Viktor, Du er med meget stor sandsynlighed ramt af, at DR1 har ændret format eller metadata om format for deres lydspor i DVB udsendelse. Der en kendt bug i Vista media center - men heldigvis også en kendt patch - der bliver påvirket af dette. Forvirrende for dig, at det sker præcis samtidigt med, at du skifter tuner kort. Problembeskrivelse og patchen findes her: http://support.microsoft.com/kb/929615 Det har virket for mig og adskillige andre. Lad høre om det også fixer problemet for dig.
|
|
Med venlig hilsen
Allan Hvass |
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Det var lige det der skulle til nu spiller det igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |