PANIK!
Min xbox 360 dødede for 14 dage siden. Og jeg fik ringet til microsoft og de lovede at maile mig den seddel som UPS skal bruge når de skal fragte boxen til rep, men den kom aldrig. Så jeg ringer og brokker mig, microsoft siger så at de vil sende den pr. post. MEN så lige pludselig ringer min kæreste til mig mens jeg er på arb og fortæller mig at der har været en UPS gut og hente boxen. Men hun har ikke fået skrevet referencenummeret på kassen.
Det var lidt info og nu til mig rigtige spørgsmål. Ifølge UPS's sporings system på nettet så er boxen nået frem til rep. centeret, men den blev sendt retur samme dag. Det tog 3 dage for xboxen at nå frem, men nu har den altså været på vej hjem i 14 dage.
Så nu er jeg jo bange for at pga det manglende ref. nummer at rep. centeret så har sendt den retur med det samme uden at lave det. Frygter osse at UPS har mistet min adresse da ifølge deres sporingssystem skulle have været sket en fejl mht til afsenderadressen.
Nogen der har været i lignende situation?
Hilsen Ham der savner sin xbox mega meget![](smileys/smiley19.gif)