recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky spørgsmål?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky spørgsmål?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RPP@ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Twonky spørgsmål?
    Sendt: 27-December-2007 kl. 07:58

Jeg ved jeg har stillet dette spørgsmål ofte. Men syntes aldrig rigtigt det er blevet til et konkret svar. Så, here we go again   

Jeg benytter MSS 2 med twonky, og 2 stk. soundbridge M1001.

Når jeg skal sufe i min musik på SB vil jeg gerne kunne bladre i det, nøjgtigt som det ligger på min pc, udn at twonky eller SB tager hensyn til div. tags og den slags.

Det vil sige, at den skal bruge det fil navn som fillen fysisk har.

Og det samme gælder for mapperne.

Er der nogle der kan guide mig igennem dette, så jeg kan få det på min måde   

RPP@

Redigeret af RPP@ - 27-December-2007 kl. 07:58
Til top
ildocteur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2005
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 15:48

Nu er jeg ret ny med Twonky, men på min standard installation er der med standard musik navigationsopsætningen mulighed for at vælge "Folder" (i 4.4.3.1 er der vist en bug så der er to foldere, hvoraf den ene faktisk er Album"), men hvis du vælger den nederste Folder mulighed, så vises filerne i de foldere de ligger på harddisken.

ildoc

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 21:06
Twonky viser normalt filerne i dén struktur, som man sætter den op til. Dvs, at hvis strukturen er Kunstner->Album->Nummer, vil browsningen blive næsten som du ønsker det. Det vil kun være din ekstension, som ikke kommer med. (.aac, .mp3 osv).

Hvis du går ind i administrationssiderne i en browser, vil du kunne indstille det meste.

Venligst
Søren
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu